– Jesteśmy liderem w Polsce w kategorii usług fotograficznych, mamy ponad 13-letnie doświadczenie, zaskarbiliśmy sobie sympatię milionów klientów, oferujemy kompleksowe portfolio usług najwyższej jakości – w tym personalizowane produkty, mamy innowacyjną aplikację mobilną – wciąż intensywnie się rozwijamy w Polsce, ale ambicje sięgają dalej i kolejny naturalny etap w rozwoju to otwarcie na zagraniczne rynki – mówi Paulina Burzyńska, Menadżer Empikfoto.

Od kilku tygodni produkty i usługi Empikfoto mogą zamawiać odbiorcy w Czechach.

– Kanał mobile ma coraz większe znaczenie w sprzedaży usług fotograficznych, stąd decyzja o jednoczesnych uruchomieniu w Czechach wersji desktopowej i właśnie aplikacji na smartfony – podkreśla Paulina Burzyńska.

Czytaj także: Młodzi Polacy nie garną się do pracy. To problem

Empikfoto w Czechach

Klienci Empikfoto w Czechach mają dostęp do szerokiej gamy produktów personalizowanych: od odbitek poprzez fotoksiążki, kalendarze, fotoprezenty ze zdjęciami. Na stronie jest dostępny intuicyjny edytor do projektowania produktów oraz bogaty wachlarz szablonów okolicznościowych.

– Na tle lokalnych serwisów usług fotograficznych mamy bardzo konkurencyjne ceny i wyróżniamy się najnowszą technologią – dodaje Menadżer Empikfoto. Na start czeskiego serwisu Empikfoto uruchomił specjalną promocję dla odbiorców: darmową dostawę zamówionych produktów. Na ten moment największą popularnością cieszą się odbitki, kubki i fotoksiążki.

Wejście Empikfoto na czeski rynek wspiera intensywna kampania, obejmująca telewizję i internet. W najbliższych miesiącach Empikfoto rozpocznie działalność również na słowackim rynku.