Partner serwisu Visa dla biznesu

Eventory czyli sposób na e-eventy w bankowości i finansach

Fintek
Fintek
#Fintech#Technologie
Opublikowano: 29 maja 2020, 14:39 Aktualizacja: 29 maja 2020, 17:05

Nad chaosem związanym z nagłym przejściem do pracy online w korporacjach, zapanowała polska technologia. Skoro zgrane zespoły to efektywne spotkania i sprawna komunikacja to wiele firm zaczęło intensywnie szukać uniwersalnych narzędzi do spotkań nie tylko w biurze, ale i online.

Jak je mierzyć, moderować, oceniać w kategoriach ROI? Odpowiedź przynosi Eventory, technologia zintegrowana m.in. z Zoom, Meet czy Teams, której zaufały już mBank czy BNP Paribas Bank Polska.

Statystyki

Co roku korporacje globalnie wydają na eventy miliardy USD

To dla nich nie tyle tradycja, co skalkulowane działanie, wydatnie przekładające się na wynik finansowy. Efektywne eventy (bo eventem jest tak naprawdę każde spotkanie) to mniejsza rotacja w zespole, dopięte umowy czy projekty realizowane w terminie. Korporacje dążą tu do perfekcji, stąd polskie Eventory wynosi te aspiracje na nowy poziom, dostarczając technologię do skutecznej organizacji, monitorowania i mierzenia eventów. Tym rozwiązaniom zaufali już tacy gracze jak mBank, BNP Paribas Bank Polska czy Santander.

Eventory: niższe koszty, lepszy efekt

– Platforma Eventory upraszcza proces planowania wydarzeń, zmniejsza tym samym ich koszty; pomaga zwiększyć poziom zaangażowania uczestników – ułatwia nawiązywanie relacji. Od lat obserwujemy dynamiczny wzrost przemysłu eventów korporacyjnych. Definiujemy je jako spotkanie grupy ludzi, którą chcemy zaangażować w określony sposób i zebrać od niej feedback – podkreśla Andrzej Targosz, założyciel i prezes Eventory, dodając, że to technologia daje poczucie bezpieczeństwa osobie zarządzającej wydarzeniem. – Nasze narzędzie ułatwia kontrolę nad wszystkimi obszarami eventu. Organizator w dowolnym momencie może sprawdzić postępy w jego realizacji. Nie musi kopiować, przenosić, ujednolicać danych, dzięki temu ma możliwość efektywnego pomiaru osiągniętych celów i zwrotu z inwestycji – dodaje.

Andrzej Targosz

E-eventy ratują HR i marketing

Podczas pandemii zmieniły się tylko miejsca spotkań – korporacje z sali konferencyjnej przeniosły się do „pokoju” online. Pozostałe potrzeby i cele eventów dla branży finansowej pozostają nadal aktualne, a wręcz pojawiają się nowe wyzwania: w Stanach Zjednoczonych Citigroup, Bank of America oraz Fifth Third Bancorp wprowadziły właśnie zdalne, dobrowolne spotkania m.in. z psychologiami i trenerami dla pracowników.

– Pandemia zmieniła to, jak pracujemy. Zatem muszą zmienić się narzędzia, jakich używamy do zarządzania, mierzenia i poprawy komfortu pracy – podkreśla Lori Zimmerman z amerykańskich struktur Citigroup.

Tu także wciąż konieczne jest zadbanie o zaangażowanie uczestników, danie im przestrzeni do zadawania pytań (umożliwienie komunikacji dwukierunkowej), zebranie feedbacku.

Dialog zamiast monologu

– Efektywne angażowanie i utrzymanie stałej komunikacji z pracownikami i klientami – to cel każdej firmy. A dzięki Eventory nasi klienci przekształcają zwykły webinar w event. Dostają paletę narzędzi angażujących uczestników, pozwalających np. zbierać leady, wydzielać grupy docelowe, focusować poszczególne segmenty widzów, utrzymywać z nimi kontakt po evencie – komentuje Andrzej Targosz.

Eventory pomaga wdrażać odpowiednie scenariusze działań, aby zachować ciągłość komunikacji i aktywności, do których uczestnicy (w szczególności w firmach) są przyzwyczajeni.

– Co więcej według mojej obserwacji nie wszystkie eventy przeniesione z offline do online, wrócą do swojej pierwotnej formy. Organizacja internetowych spotkań jest dla wielu korporacji po prostu bardziej efektywna – dodaje Andrzej Targosz.

Koniec z nieefektywnymi spotkaniami

Wg badań prof. Stevena G. Rogelberga z University of North Carolina, jedynie amerykańscy menedżerowie spędzają średnio 23 godziny w tygodniu na zebraniach, z czego aż 8 godzin upływa im bezproduktywnie. Rogelberg szacuje wartość tego zmarnowanego na bezowocnych spotkaniach czasu na aż 30 mld USD rocznie. Skuteczne zaangażowanie uczestników wydarzenia umożliwi zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale i czas.

Szacuje się, że w Polsce sam sektor MICE powiększa PKB o ponad 1 proc. rocznie i to bez wliczania w to wydarzeń organizowanych wewnętrznie przez korporacje. Wydarzenia stricte B2B to również potężna część inwestycji firm oraz organizacji w Europie. Wg danych Events Industry Council i Oxford Economics, tylko w Europie rokrocznie na tego typu eventy przeznaczane jest ponad 350 mld USD, liczba uczestników tego typu spotkań przekracza 0,5 mld osób rocznie.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

eventory-czyli-sposob-na-e-eventy-w-bankowosci-i-finansach