21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Finiata i inFakt ze wspólną ofertą dla mikro i małych przedsiębiorstw

Faktoring komplementarnym produktem finansowania biznesu.

Chcesz szybciej otrzymywać pieniądze od swoich kontrahentów i w wygodny sposób wystawiać faktury? Finiata, europejski lider w mikrofaktoringu, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, połączyła siły z Ogólnopolskim Biurem Rachunkowym inFakt. Firmy stworzyły wspólną ofertę dedykowaną sektorowi mikro i małych przedsiębiorstw.

Sektor małych i średnich przedsiębiorstw do codziennego funkcjonowania potrzebuje przede wszystkim wsparcia profesjonalnego biura księgowego oraz środków finansowych na prowadzenie bieżącej działalności. Przez ostatnie 3 miesiące Finiata i inFakt testowały wspólne rozwiązanie łączące ich oferty, czyli mikrofaktoring wraz z opieką biura rachunkowego, dostępne dla przedsiębiorcy z jednego miejsca – aplikacji inFakt.

Czytaj także: Promocja „50% z BLIK w M1 TAXI” już w Poznaniu!

Współpraca Finiaty i inFakt

– Finiata od początku działalności na polskim rynku stara się nawiązywać współpracę z innowacyjnymi i skutecznymi partnerami. Pierwszym z nich jest firma inFakt, która dostarcza nowoczesne rozwiązania księgowe za pomocą intuicyjnych aplikacji www oraz mobile. Mam nadzieję, że dzięki tej współpracy obie firmy zyskają wymierne korzyści. – powiedział Tomasz Domagalski, CEO Finiata Polska.

Mikrofaktoring, czyli cichy faktoring z regresem to usługa, gdzie sposób finansowania faktury jest znany tylko przedsiębiorcy i Finiacie. Spłata finansowania zostaje odroczona w czasie, a środki są wypłacane  w ciągu 24 godzin od zaakceptowania faktury w systemie.

Dla inFakt jest to rozwiązanie komplementarne do szeregu innych, systematycznie wdrażanych funkcjonalności, które przyspieszają procesy księgowania i finansowania działalności przez przedsiębiorców.

– Od początku działalności inFakt rozszerza zakres usług o rozwiązania ułatwiające życie przedsiębiorcom, aby jak najmniej czasu poświęcali na sprawy księgowe i administracyjne i mogli skupić się na swoim biznesie. Szybki faktoring we współpracy z Finiatą doskonale wpisuje się w nasz zakres usług, pozwalając przedsiębiorcom wystawiać i finansować faktury z jednego miejsca – powiedział Wiktor Sarota, Prezes Zarządu inFakt.

W czerwcu usługa wcześniejszego finansowania faktur we współpracy z Finiatą została uruchomiona dla zamkniętej grupy użytkowników inFakt. Rozwiązanie udostępniane jest partiami do końca września z uwagi na zapewnienie wysokiej jakości usługi tak dużej liczbie osób. Docelowo możliwość szybkiego finansowania faktur otrzymają wszyscy użytkownicy aplikacji inFakt w liczbie kilkuset tysięcy.

Dla użytkowników inFakt rozwiązanie to jest wygodne i proste w działaniu. Wcześniejsze finansowanie swoich faktur można uzyskać bez opuszczania aplikacji inFakt. Wystarczy ze swojego konta w inFakt połączyć się z Finiatą, uzupełnić dane i po połączeniu można prosić o ofertę faktoringu.

Po wybraniu dogodnej oferty i jej zaakceptowaniu pieniądze można otrzymać już w kilka minut. Samodzielnie można też wybierać dogodny termin finansowania faktury.

Dodatkowo, z poziomu aplikacji inFakt można też na bieżąco monitorować wszystkie informacje i statusy płatności faktur finansowanych przez Finiatę.

Klienci inFakt, którzy mieli już okazję skorzystać z usługi szybkiego finansowania faktur, doceniają szybkie wpływy pieniędzy z faktur bez potrzeby czekania na okres fakturowania oraz możliwość dokonania transakcji w obcej walucie.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone