Ekspansja na rynek japoński i ZEA, uzupełnia strategię Unified Commerce firmy, polegającą na wykorzystaniu jednej platformy do przetwarzania płatności i analizowania zachowań konsumentów. Dzięki temu firmy takie jak Microsoft, Foodpanda, Breitling i G-Star, które działają w Japonii, oraz firmy takie jak Fabergé i HMSHost International w ZEA, mogą czerpać korzyści z każdej transakcji przetwarzanej za pomocą lokalnego przetwarzania płatności.

Adyen jest pierwszym i jedynym dostawcą płatności w Emiratach Arabskich, który oferuje jednoplatformowe rozwiązanie Unified Commerce – czytamy w komunikacie.

Płatności przez jedną platformę

Obejmując cały przepływ płatności za pośrednictwem jednej platformy dla transakcji online, w sklepach i w aplikacjach, lokalne akwizycje Adyen pomogą sprzedawcom zbudować bezproblemowe doświadczenia płatnicze dla swoich klientów i zaoferować wszystkie kluczowe metody płatności, które preferują kupujący.

Ogłoszenie to rozszerza światowe możliwości akwizycyjne Adyen, które obejmują między innymi Australię, Nową Zelandię, Hong Kong, Malezję i Singapur. Działanie jest odpowiedzią na popyt ze strony międzynarodowych i krajowych sprzedawców, którzy chcą lepiej obsługiwać klientów.

Pandemia przyspieszyła rozwój handlu elektronicznego, a ponieważ konsumenci chętnie dokonują zakupów online, wykorzystanie płatności elektronicznych będzie nadal wzrastać. Dla przykładu rząd japoński postawił sobie za cel zwiększenie płatności bezgotówkowych do około 40% wszystkich transakcji do roku 2025, z obecnych ok. 20% w skali całego kraju.