Platforma została stworzona przez start-up powołany przez Bank Millennium w grudniu 2016 roku. W nieco ponad 2 lata stała się jedną z najpopularniejszych aplikacji smart shoppingowych w Polsce. Goodie ma być odpowiedzią na potrzeby nowoczesnych konsumentów, dla których smartfon jest ważnym narzędziem towarzyszącym im w codziennym życiu. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich – nie tylko dla klientów Banku Millennium.

Milion pobrań aplikacji goodie od Banku Millennium

Platforma dostosowuje się do preferencji i lokalizacji użytkownika, dając dostęp do 1150 marek sklepów stacjonarnych, internetowych i restauracji oraz 2500 ofert rabatowych. Goodie pozwala także oszczędzać podczas zakupów online, dzięki uruchomionej w 2018 roku usłudze cashback.

Goodie daje szybki dostęp do gazetek, informacji o zniżkach w sklepach stacjonarnych i internetowych, oferuje specjalne kupony rabatowe. Od września 2018 r. w ramach programu cashback zapewnia zwrot części pieniędzy wydanych na zakupy w blisko 1000 sklepach online. Aplikacja umożliwia również tworzenie wygodnych list zakupów.

Platforma współpracuje już z 40 galeriami w całej Polsce, których klienci mogą założyć kartę lojalnościową i korzystać ze zniżek i specjalnych ofert. Takich kart w goodie założono już ponad 400 tys. Od grudnia 2018 r. goodie pozwala także na tworzenie  wirtualnych odpowiedników posiadanych kart lojalnościowych, dzięki czemu nie trzeba ich nosić w portfelu, a można wygodnie przechowywać w aplikacji. Twórcy goodie zapowiadają wprowadzenie kolejnych udogodnień, wkrótce w aplikacji będą dostępne np. mapy galerii handlowych.