Partner serwisu Visa dla biznesu

Fintek.pl startuje z badaniem “Generacja #sfintechowani”

Fintek
Fintek
#Fintech
Opublikowano: 25 czerwca 2020, 10:30 Aktualizacja: 25 czerwca 2020, 11:05

Fintek.pl wystartował właśnie z internetowym badaniem “Generacja #sfintechowani – millenialsi i fintech”. To obszerne badanie i raport, w którym kluczową rolę odgrywa poznanie preferencji finansowych pokolenia Y, czyli millenialsów. Odpowiedzi na pytania zawarte w formularzu pozwolą poznać preferencje młodych Polaków korzystających z cyfrowych usług finansowych.

Generacja sfntechowani badanie

Celem badania “Generacja #Sfintechowani – millenialsi i fintech” jest poznanie doświadczeń i opinii pokolenia Y na temat nowoczesnych rozwiązań fintechowych, a także zweryfikowanie ich preferencji związanych z korzystaniem z aplikacji mobilnych czy płatności online.

Link do badania można znaleźć tutaj.

Badanie „Generacja #sfintechowani” – na czym polega?

Badanie w formie ankiety internetowej zawiera 22 pytania podzielone na poszczególne kategorie. Pierwsze 8 pytań dotyczy bankowości tradycyjnej oraz mobilnej. Kolejne trzy poświęcone są preferencjom dotyczących płatności online. Spora część ankiety odnosi się do powszechnych już w dzisiejszych czasach, zakupów online. Nie zabrakło również pytań o tradycyjną formę płatności, czyli gotówkę.

– Generacja #sfintechowani” to badanie, które jest w pełni poświęcone sektorowi fintech okiem millenialsów. Poprzez projekt badawczy chcemy spojrzeć na rozwiązania fintechowe z perspektywy użytkownika. Jestem przekonany, że badanie podsunie nam wiele ciekawych wniosków na temat możliwych, alternatywnych kierunków rozwoju technologii finansowych w Polsce – komentuje Michał Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający Fintek.pl i KLANG! Media.

Otrzymane z badania wyniki posłużą do określenia, w jakim kierunku powinien zmierzać rozwój sektora nowoczesnych usług finansowych, aby nadążyć za oczekiwaniami coraz większej rzeszy cyfrowych klientów. Postęp technologiczny skłania jednocześnie do zadania pytania, jak na działania konsumentów wpływają rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję lub wykorzystujące technologię blockchain.

– Sprawdzimy jak młode pokolenie patrzy na usługi fintech. Dzisiaj nie wyobrażamy sobie jeszcze bankowości online bez aplikacji mobilnej albo usług fintech świadczonych w aplikacjach do komunikacji. Ale świat pędzi do przodu i to co dzisiaj wydaje nam się niemożliwe, za jakiś czas może być standardem. Millenialsi są grupą, która ma największą absorpcję usług fintech – to jakie mają o nich zdanie, jest zatem kluczowe dla rozwoju tego sektora- dodaje Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny Fintek.pl.

Raport z badania pojawi się w formie e-booka do pobrania na naszym serwisie.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

fintek-pl-startuje-z-badaniem-generacja-sfintechowani