Partner serwisu Visa dla biznesu

Free Now wprowadza usługę Screen z gwarancją przejazdu z przesłoną ochronną

Fintek
Fintek
#Elektromobilność#Koronawirus
Opublikowano: 20 maja 2020, 12:31 Aktualizacja: 20 maja 2020, 12:32

W aplikacji Free Now pojawia się opcja “Lite + Screen”, dzięki której można zamówić przejazd z przezroczystą przesłoną w aucie. W obliczu pandemii koronawirusa Free Now wyposażyło blisko 3 tys. kierowców, czyli 80% aktywnej obecnie floty, w specjalne przegrody.

Free Now wprowadza usługę Screen z gwarancją przejazdu z przesłoną ochronną

Zamówienia w usłudze “Lite + Screen” wysyłane są tylko do kierowców, którzy w swoich autach mają zamontowane przesłony. Wykonane są z cienkiego, elastycznego i przezroczystego materiału. Kierowcy Free Now mają obowiązek regularnie dezynfekować przesłonę. Ceny w usłudze “Lite + Screen” są takie same jak w opcji Lite, czyli względnie niskie i znane z góry. Usługa dostępna jest również dla użytkowników Konta Firmowego, czyli korzystających z przejazdów służbowo.

Dodatkowe środki bezpieczeństwa w taksówkach Free Now

Wcześniej podobne rozwiązanie wprowadził Uber – wyposażając kierowców w specjalne przegrody. Firma z San Francisco postawiła także na sprawdzanie, czy kierowcy stosują się do obowiązku noszenia maseczek. Na niektórych rynkach kierowcy będą proszeni o wykonanie zdjęcia (selfie), aby sprawdzić czy mają na sobie maskę lub odpowiednio zakryte usta i nos.

Ponad 80% użytkowników Free Now przyznaje, że przesłona ochronna w aucie podczas przejazdu daje im poczucie bezpieczeństwa. Podobne wnioski wynikają z badania wśród kierowców platformy: 3/4 z nich ocenia przesłonę w aucie jako pozytywne rozwiązanie stanowiące dodatkową ochronę podczas pracy.

– Zapytaliśmy naszych użytkowników czy chcieliby mieć możliwość wyboru opcji przejazdu z przesłoną w aucie i aż 74% z nich wyraziło taką potrzebę. Dlatego by już teraz odpowiedzieć na zapotrzebowanie naszych użytkowników, udostępniamy opcję “Lite + Screen”. Spodziewamy się zwiększenia ruchu pasażerów, w związku z otwarciem lokali gastronomicznych i usługowych, dlatego dalej pracujemy nad tym, by w kolejnych miesiącach wszyscy aktywni kierowcy byli wyposażeni w przesłony ochronne – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Free Now w Polsce.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

free-now-wprowadza-usluge-screen-z-gwarancja-przejazdu-z-przeslona-ochronna