Santander poinformował dzisiaj o rejestracji przedsięwzięcia w Krajowym Rejestrze Sądowym. Do Santander Bank Polska dołączy 1,7 tys. pracowników i prawie 400 tys. klientów –  detalicznych, private banking oraz biznesowych. W struktury banku włączone zostanie także 113 dodatkowych placówek.

Utrudnienia w działaniu bankowości elektronicznej Santandera i Deutsche Banku

W najbliższy weekend, od 10.11.2018 r. od godziny 0.00 do 11.11.2018 r. do godz. 20.00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna Santandera będą niedostępne. Pilne przelewy trzeba zaplanować wcześniej. W całym okresie trwania prac technicznych transakcje kartami płatniczymi w sklepach i w bankomatach mają działać bez zarzutu, ale klienci muszą się przygotować na kilka niedogodności.

Klienci Santander Bank Polska:

  • od piątku 9 listopada od godziny 20.00 do 11 listopada do godziny 20.00 nie będzie możliwości korzystania z iBiznes24
  • W sobotę, 10 listopada, od 0.00 do 7.30 bankowość internetowa Santander Internet, MiniFirma oraz Moja Firma Plus będą niedostępne. Od godziny 7.30 do 23.59 w bankowości internetowej klienci będą mogli sprawdzić saldo i historię swoich produktów. W niedzielę, 11 listopada w godzinach 0.00-20.00 bankowość internetowa będzie niedostępna.
  • Aplikacja Santander mobile nie będzie działać od soboty, od godziny 0.00 do niedzieli – do godziny 20.00

Klienci wydzielonej części Deutsche Bank Polska:

  • 9 listopada 2018 r. dotychczasowe Oddziały Deutsche Bank Polska S.A zostaną zamknięte o godzinie 15.00, a o godzinie 18:00 nastąpi wyłączenie systemu db easyNET/db powerNET.
  • Warunkiem realizacji przelewów zewnętrznych w usługach bankowości elektronicznej w tym dniu będzie zlecenie ich do godz. 15:00
  • W weekend 10-11 listopada 2018 r. nie będzie dostępu do usług bankowości elektronicznej
    Deutsche Bank Polska S.A.
  • W tych dniach klienci będą mogli swobodnie płacić kartami i korzystać z bankomatów.
  • Od 12 listopada 2018 r.: nie będzie możliwości realizacji transakcji w db easyNET/db powerNet. Natomiast od tego momentu klienci wydzielonej części Deutsche Bank Polska będą mogli samodzielnie przenieść się z usługi
    db easyNET/db powerNET do bankowości internetowej i mobilnej Santander Bank Polska. Dyspozycje będzie można złożyć od razu po pierwszym zalogowaniu (np. przelewy).

Wspomniany proces przeniesienia klienci mogą przejść samodzielnie do 12 stycznia 2019 roku. Jeżeli tego nie zrobią usługi będą mogli przenieść tylko za pomocą wizyty w placówce Santandera. Więcej o tym co czeka klientów Deutsche Banku po fuzji można przeczytać tutaj.