Tym samym potwierdzają się ostatnie doniesienia, mówiące o wdrożeniu odroczonych płatności Twisto w serwisie Moje Usługi. Platforma automatycznie agreguje rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami. Integracja z bramką płatniczą imoje pozwala klientom opłacać swoje zobowiązania kartą, BLIKIEM, szybkim przelewem on-line i od teraz również odraczać płatności za cykliczne rachunki.

Odroczone płatności Twisto w serwisie Moje Usługi

Zespół Moje Usługi współpracuje z fintechem BillTech, który jest dostawcą technologii. BillTech jest także jednym ze startupów wybranych przez Santander Bank Polska i Accelpoint do programu akceleracyjnego AccelUp.

Z serwisu Moje Usługi mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce. Użytkownicy mogą tu zarządzać swoimi rachunkami za prąd, gaz czy czynsz, ale nie tylko – za pomocą Moich Usług można regulować płatności za szkołę, przedszkole czy ubezpieczenia. Dane do serwisu mogą być automatycznie zaciągane z elektronicznych biur obsługi klienta (eBOK-ów) i e-maili. Istnieje też możliwość zdefiniowania powtarzalnych płatności o cyklach innych niż miesiąc, co jest szczególnie pomocne np. przy opłacaniu podatków od nieruchomości.

Od wdrożenia usługi, czyli od października 2019 r., w serwisie Moje Usługi zarejestrowało się 9 tys. użytkowników, którzy opłacili ponad 10 tys. koszyków płatności, zawierających łącznie 15 tys. rachunków. Serwis jest w stanie automatycznie pobrać dane od ponad 300 dostawców takich usług jak prąd, gaz, spółdzielnie mieszkaniowe, internet. Ponad 2,5 tys. użytkowników przekazało Moim Usługom swoje dane dostępowe do e-boków, aby móc automatycznie agregować faktury, rachunki od różnych dostawców w jednym miejscu – podaje ING Bank Śląski w komunikacie.