Partner serwisu Visa dla biznesu

ING włącza odroczone płatności Twisto w serwisie Moje Usługi

Fintek
Fintek
#Fintech#ING Bank Śląski
Opublikowano: 18 lutego 2020, 13:12 Aktualizacja: 19 lutego 2020, 10:36

ING wprowadził nową metodę płatności w serwisie Moje Usługi. Użytkownicy mogą skorzystać z możliwości odroczenia płatności za rachunki. Faktura za gaz, czy prąd zostanie opłacona przez Twisto w terminie wskazanym przez dostawcę usługi, natomiast klient serwisu Moje Usługi zwróci środki w ciągu 21 dni.

ING udostępnia odroczone płatności Twisto w serwisie Moje Usługi

Tym samym potwierdzają się ostatnie doniesienia, mówiące o wdrożeniu odroczonych płatności Twisto w serwisie Moje Usługi. Platforma automatycznie agreguje rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami. Integracja z bramką płatniczą imoje pozwala klientom opłacać swoje zobowiązania kartą, BLIKIEM, szybkim przelewem on-line i od teraz również odraczać płatności za cykliczne rachunki.

Odroczone płatności Twisto w serwisie Moje Usługi

Zespół Moje Usługi współpracuje z fintechem BillTech, który jest dostawcą technologii. BillTech jest także jednym ze startupów wybranych przez Santander Bank Polska i Accelpoint do programu akceleracyjnego AccelUp.

Z serwisu Moje Usługi mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce. Użytkownicy mogą tu zarządzać swoimi rachunkami za prąd, gaz czy czynsz, ale nie tylko – za pomocą Moich Usług można regulować płatności za szkołę, przedszkole czy ubezpieczenia. Dane do serwisu mogą być automatycznie zaciągane z elektronicznych biur obsługi klienta (eBOK-ów) i e-maili. Istnieje też możliwość zdefiniowania powtarzalnych płatności o cyklach innych niż miesiąc, co jest szczególnie pomocne np. przy opłacaniu podatków od nieruchomości.

Od wdrożenia usługi, czyli od października 2019 r., w serwisie Moje Usługi zarejestrowało się 9 tys. użytkowników, którzy opłacili ponad 10 tys. koszyków płatności, zawierających łącznie 15 tys. rachunków. Serwis jest w stanie automatycznie pobrać dane od ponad 300 dostawców takich usług jak prąd, gaz, spółdzielnie mieszkaniowe, internet. Ponad 2,5 tys. użytkowników przekazało Moim Usługom swoje dane dostępowe do e-boków, aby móc automatycznie agregować faktury, rachunki od różnych dostawców w jednym miejscu – podaje ING Bank Śląski w komunikacie.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

ing-udostepnia-odroczone-platnosci-twisto-w-serwisie-moje-uslugi