To efekt współpracy InPostu z serwisem dogry.pl. Firma Rafała Brzoski zauważa trend, jakim jest rosnące znaczenie graczy jako konsumentów – szacuje się, że ilość gamerów w Polsce wynosi około 20 milionów osób.

Zamawiaj gry do Paczkomatu i zbieraj nagrody

Przystąpienie do programu jest proste: wystarczy zarejestrować się na portalu dogry.pl, wejść na dedykowaną podstronę i wpisać numer telefonu, na który zamawia się paczki. Następnie co miesiąc otrzymujemy nagrody – punkty dogry.pl – ich liczba zależy od ilości zamówionych paczek w danym miesiącu.

To na pewno ciekawe wdrożenie z punktu widzenia wyścigu InPostu z Pocztą Polską. Taka usługa może zachęcić graczy do korzystania właśnie z Paczkomatów firmy Rafała Brzoski. Przypomnijmy, że Poczta Polska przy współpracy ze SwipBox, oddała do użytku pierwsze automaty paczkowe w Warszawie. Do końca października tego roku w całej Polsce będzie działało 200 tego typu maszyn.

InPost nie chce osiąść na laurach. W tym roku operator Paczkomatów udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów iOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem. Dodatkowo InPost dalej rozwija swoje Lodówkomaty i BankoPaczkomaty. Te pierwsze już niedługo mają być dostępne na terenie całej Polski.