ITCARD rozpoczął pilotaż rozwiązania w branży HoReCa. Przedsiębiorcy z tego sektora mogą teraz realizować działania w formule 2 w 1 – obsługiwać zamówienia i przyjmować wszystkie formy płatności (w standardzie contacless, EMV, przy użyciu paska magnetycznego, kart Visa i Mastercard oraz aplikacji BLIK, Apple i Google Pay) – na jednym mobilnym terminalu Ingenico z systemem Android.

Nowe terminale od ITCARD i Ingenico

W komunikacie czytamy, że rozwiązanie ITCARD, oferuje pakiet usług dodatkowych: możliwość przyjmowania napiwków w restauracjach, cashback (pobranie gotówki przez klienta podczas zakupów dokonywanych w sklepie stacjonarnym), MO/TO (dokonywanie płatności kartą przez telefon lub poprzez kontakt mailowy), doładowania GSM, funkcję DCC (przewalutowanie na wybraną walutę przez akceptującego transakcję), private data czy preautoryzację.

Istotnym wyróżnikiem aplikacji jest jej integracja z jednym urządzeniem płatniczym Ingenico, w którym działają wszystkie systemy sprzedażowe. Tak zaprojektowane rozwiązanie ma znacząco przyspieszać proces obsługi klienta, zapewniając merchantom oszczędność czasu i miejsca. Sprzedawcy nie muszą kupować wielu urządzeń płatniczych i szkolić się z ich obsługi, dzięki czemu ograniczają swoje koszty.

Połączenie aplikacji z funkcjonalnościami androidowego terminalu Ingenico otwiera możliwości dla wielu branż na rynku, w tym m.in. sektora usług medycznych i kosmetycznych oraz wśród wszystkich innych akceptantów, korzystających z dodatkowych systemów tabletowych opartych o system Android – czytamy w komunikacie.

Nowe usługi na terminalu płatniczym

Terminal androidowy Ingenico, z którym zintegrowano aplikację, to urządzenie z ekranem dotykowym o rozmiarze aż 5,5 cala,  umożliwiające realizację wszystkich form płatności zbliżeniowych. Posiada ono certyfikat PCI PTS 5.x oraz ma być wyposażone w najnowsze schematy kryptograficzne i szyfrujące, spełniając odpowiednie standardy bezpieczeństwa.

Z androidowych terminali Ingenico mogą korzystać przedsiębiorcy detaliczni, którzy chcą udostępnić klientom wszystkie metody płatności obecne na rynku. Co ważne, oprócz przyjmowania płatności, terminale Ingenico mogą służyć także do innych zadań, uzależnionych od potrzeb samych użytkowników. Dzięki integracji urządzenia z aplikacją mogą oni je dostosować do specyfiki swojej działalności. W przypadku branży HoReca, mogą pełnić rolę nośnika informacji, w którym zamieścimy menu restauracji, a dzięki wykorzystaniu dostępnego GPS-u dotrzemy na miejsce dostawy najkrótszą trasą.