Altar to firma dostarczająca platformę AI Contact Center przeznaczoną do multikanałowej obsługi klienta na infolinii oraz jego spraw, dokumentów w organizacji, a także automatyzacji powtarzalnych procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Z rozwiązań Altar korzystają spółki z branży ubezpieczeniowej, finansowo-bankowej, e-commerce i medycznej.

Social media w obsłudze klienta

Zdaniem Krzysztofa Guzikowskiego włączenie Facebooka i Messengera jako kanału kontaktu z firmą nie jest już fanaberią, a zaczyna być koniecznością, zwłaszcza w najszybciej rozwijającej się branży – e-commerce. Każde miejsce jest dobre do interakcji z klientem.

Aby dobrze zorganizować obszar obsługi klienta i zaoferować wysoki standard w kontakcie – konieczne są dobre narzędzia informatyczne – słowem – wsparcie technologii. Kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej stały się bowiem doświadczenia klienta, a nie same produkty oferowane przez firmę.

Z Krzysztofem Guzikowskim rozmawiał Rafał Tomaszewski. Podcast jest dostępny między innymi na Spotfiy, Soundcloud oraz YouTube.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YT: