Zgłaszać można się do 22 marca na specjalnej stronie www.dpdsc.pl, a ogłoszenie wyników nastąpi 9 kwietnia. Ze względu na międzynarodowe jury zgłoszenia do konkursu przyjmowane są wyłącznie w języku angielskim.

Innowacje w branży kurierskiej – konkurs DPD Polska

Do finału konkursu zostanie zakwalifikowanych pięć koncepcji, które następnie zostaną zaprezentowane przed kapitułą konkursu w dziesięciominutowych wystąpieniach. Finał konkursu odbędzie się 9 kwietnia 2019 r. w przestrzeni coworkingowej Mindspace w Warszawie. W konkursie mogą uczestniczyć osoby fizyczne indywidualnie lub zespoły składające się maksymalnie z trzech osób.

Organizatorzy czekają nie tylko na kompletne projekty, ale także na dobrze opisane koncepcje i pomysły. DPD zaprasza startupy, studentów i wszystkich kreatorów, którzy chcą zmieniać branże kurierską w duchu innowacyjności – czytamy w informacji prasowej. Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie dpdsc.pl oraz na Facebooku #dpdsc.

DPD Polska to jeden z liderów krajowego rynku kurierskiego, z którym kooperuje ponad 6 tys. kurierów. To właśnie DPD jako pierwszy dostawca na polskim rynku wprowadził możliwość dokonania płatności kartą za pobraniem – wyposażając wszystkich pracowników w terminale płatnicze.

Przy okazji warto przypomnieć, że wczoraj wystartował nabór do drugiej edycji programu akceleracyjnego RBL_Start – za który odpowiada Alior Bank, wspólnie z PZU. Tym razem bank szuka rozwiązań z obszarów analizy danych, wspierania lojalności klientów, bezpieczeństwa i zagospodarowania nowych kanałów sprzedaży. Zakwalifikowane startupy otrzymają także dostęp do piaskownicy regulacyjnej KNF.