W miniony weekend w Banku Millennium trwały duże prace serwisowe. Klienci łączyli ten fakt właśnie z nowym Millenetem i Apple Pay. Potwierdziło się to tylko częściowo. Mobilny portfel od Apple ma się pojawić w Millennium dopiero w połowie kwietnia.

Idzie nowe w Banku Millennium

Na dzisiejszym spotkaniu dostaliśmy do „przeklikania” testową wersję nowego Millenetu i apki mobilnej. Trzeba przyznać, że system prezentuje się bardzo przyjemnie i intuicyjnie. Kafelki można układać wedle swojego uznania, tak samo jak inne dodatkowe funkcje. Co ważne, to co spersonalizujemy w aplikacji zostanie automatycznie zmienione także w Millenecie. Aplikacja będzie dostępna zarówno na Androida i iOS-a.

Liczba klientów bankowości mobilnej rośnie bardzo szybko. W samym Banku Millennium jest to wzrost na poziomie 40% rok do roku. Użytkownicy mobilni to także bardzo aktywna grupa klientów – logują się oni do banku prawie codziennie, ale spędzają w aplikacji nie więcej niż 20 sekund. Zgodnie z wynikami banku za 2018 rok z bankowości mobilnej Millennium aktywnie korzysta ponad 930 tys. klientów – to zarówno osoby używające aplikacji, jak i serwisu transakcyjnego Millenet na urządzeniach mobilnych.

Jak ma wyglądać nowy Millenet?

Teraz każdy użytkownik będzie miał swój własny, zindywidualizowany serwis bankowości internetowej i mobilnej. Millenet i aplikacja zostały zbudowane zupełnie od nowa i ujednolicone, aby niezależnie od tego, czy klient korzysta z kanału internetowego, czy mobilnego, zapewnić mu to samo doświadczenie.

W nowej bankowości elektronicznej najważniejszą rolę będzie odgrywała strona główna serwisu. Pojawi się tu sekcja Wydarzenia, gdzie klient zobaczy swoje ostatnie transakcje. Listę Wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Bank zaskoczy nas życzeniami urodzinowymi, czy przypomni o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w naszej karcie płatniczej – jeżeli dużo podróżujemy. Millennium podpowie też, jak zaoszczędzić na codziennych zakupach.

Kolejną nową sekcją będą Dodatki, dostępne na stronie głównej, które mają ułatwić klientowi codzienne życie i bankowanie. Klient będzie mógł wybrać, które są dla niego przydatne i ustawić je wedle potrzeb. Przykładowo dodatek Zbiórka ułatwi zebranie pieniędzy na prezent dla znajomego czy zebranie przez rodziców kwoty potrzebnej na wycieczkę klasową. Natomiast z pomocą dodatku Wygodny Przelew klient wykona transakcje w kilka sekund wprost ze strony głównej, a dodatek Bezpłatne Konto pozwoli mu zawsze pamiętać o spełnieniu warunków bezpłatnego rachunku.