Szef Finanteq Andrzej Sierpiński napisał na blogu firmowym, że jego firma na czas epidemii udostępni bankom za darmo dwie usługi. Koniec epidemii nastąpi w dniu, w którym WHO wyda stosowny komunikat.

Pierwszym produktem oferowanym produktem jest Pocket Branch, czyli „kieszonkowy oddział banku” – usługa umożliwia klientom bankowości nawiązywanie kontaktu za pomocą czatu tudzież viedo. Drugi produkt to Extentum, które umożliwia szybki rozwój usług cyfrowych oferowanych przez bank.

Wirtualne oddziały to podstawa

Przypomnijmy, że sektor bankowy w okresie epidemii również stanął przed wielkimi wyzwaniami. Od wakacji bankowych, pracę zdalną, zapewnienie ciągłości infrastruktury płatniczej po nie zawsze korzystne zmiany w prawie. Polski sektor bankowy jest przygotowany do obsługi cyfrowej swoich klientów, ale nie wszędzie na świecie jest tak dobrze. Dla nas wydaje się to dziwne, ale wiele banków nie ma nawet swojej aplikacji mobilnej albo zakres świadczonych tym kanałem usług ogranicza się do podglądu salda i standardowych przelewów.