Sam pomysł kampanii ma idealnie wpisywać się w aktualną akcję #zostańwdomu. Wszyscy konsumenci przebywający w przymusowej izolacji i na kwarantannie będą mogli poznać najnowszą ofertę mobilną SGB – czytamy w komunikacie.

Startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej SGB

SGB oferuje takie płatności mobilne jak Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay czy BLIK. Tym samym banki spółdzielcze SGB pod względem oferowanych płatności mobilnych znajdują się w czołówce banków działających w Polsce. W lutym bieżącego roku SGB zaprezentowało także demo nowej aplikacji mobilnej.

Z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy Kantar wynika, że promowane na przełomie 2019 i 2020 roku płatności mobilne w bankach spółdzielczych zauważyli nie tylko obecni klienci banków, ale również użytkownicy kont w bankowości komercyjnej. Do tej pory nie brali oni pod uwagę oferty SGB, teraz coraz częściej wyrażają nią zainteresowanie – czytamy w komunikacie.

Według statystyk SGB-Banku, od uruchomienia w lipcu 2019 roku pierwszych płatności mobilnych w bankach SGB do 22 marca 2020 roku, klienci banków spółdzielczych tworzących Spółdzielczą Grupę Bankową dodali do cyfrowych portfeli w telefonach i zegarkach blisko 20 tysięcy tokenów. Przełożyło się to na ponad 700.000 transakcji o łącznej wartości 35 milionów złotych.

Teraz oba przygotowane przez SGB spoty reklamowe nawiązują do nowej rzeczywistości, w której znaleźli się konsumenci. Banki spółdzielcze pragną utrwalić w świadomości klientów, że dysponują – nawet w ciężkich czasach – pełnym portfelem płatności mobilnych.