Dzięki nowym funkcjom, klienci wykonujący w aplikacji mobilnej Banku Millennium przelew BLIK na telefon zobaczą teraz, którzy znajomi z listy kontaktów w telefonie mogą otrzymywać go natychmiast. Wkrótce też, płacąc za zakupy internetowe online, przy wyborze metody płatności z ikoną Banku Millennium, będą mogli wykorzystać do ich realizacji kod BLIK, bez konieczności logowania do serwisu bankowości internetowej.

Zmiany w usłudze przelewów BLIK na telefon

Przelewy BLIK na telefon to bezpłatne mobilne płatności, realizowane przez użytkowników smartfonów, bez konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy jedynie jego numer telefonu, który można wpisać bądź wybrać z kontaktów dostępnych w telefonie. Przepływ środków między kontami zarejestrowanymi w usłudze jest natychmiastowy, również w weekend.

Teraz, po dodaniu nowej funkcji, podczas realizacji przelewu klient zobaczy od razu, którzy znajomi z jego listy kontaktów w telefonie, w którym zainstalowana jest aplikacja mobilna banku, są zarejestrowani w usłudze, a tym samym mogą otrzymać pieniądze od razu. Na formularzu przelewu, przy tych kontaktach pojawi się ikona BLIKA. Dzięki temu klient od razu wie, do których znajomych może wykonać przelew na telefon BLIK.

Płatności internetowe BLIKIEM

Wkrótce klienci, którzy podczas zakupów w internecie jako formę płatności wybiorą „Millennium – płatności internetowe”, obok tradycyjnej metody zatwierdzania płatności internetowych, czyli logowania do bankowości internetowej i potwierdzenia kodem SMS, będą mogli autoryzować transakcję za pomocą kodu BLIK wygenerowanego w aplikacji mobilnej Banku Millennium. Po wprowadzeniu kodu BLIK  w przeglądarce, zatwierdzą transakcję na ekranie smartfona przy użyciu kodu PIN do aplikacji mobilnej.

Spośród dostępnych na polskim rynku metod płatności internetowych, BLIK należy do najwygodniejszych. Liczba jego zwolenników stale rośnie, a wprowadzana przez Bank Millennium optymalizacja płatności BLIKIEM to wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom.

/Millennium, red.