Dzięki e-Awizo klienci bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują, otrzymają informację SMS-em o oczekującej na Poczcie przesyłce. Tymczasem dzięki usłudze Polecony do skrzynki, przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki na listy klienta, a informację o ich dostarczeniu klient otrzyma SMS-em lub e-mailem. Obie usługi są bezpłatne dla posiadaczy rachunku w Banku Pocztowym – czytamy w komunikacie.

Jeszcze większa współpraca między Bankiem Pocztowym a Pocztą Polską

e-Awizo oraz Polecony do skrzynki dostępne są od dziś dla klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank poprzez wniosek w bankowości internetowej i mobilnej, który przetwarzany jest zdalnie, bez konieczności wizyty w placówce.

– Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie, banki pocztowe z sukcesem konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia, by Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowym – mówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

Aplikacja EnveloBanku jest już dostępna dla obecnych klientów Banku Pocztowego. W pierwszej kolejności dostęp otrzymają użytkownicy korzystający dotychczas z bankowości internetowej Pocztowy24 – jest ich ponad 500 tys. Do tej pory platforma była zarezerwowana tylko dla nowych klientów. Jeszcze w tym roku Bank Pocztowy planuje udostępnić EnveloBank już wszystkim dotychczasowym klientom, bez konieczności składania wniosku.