Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 17 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w Rzeszowie.

Czytaj także: Złoto – polisa przeciw inflacji

Jak uniknąć kryzysu mediach?

Tegoroczna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations udzieli odpowiedzi na pytania nurtujące każdego, kto interesuje się komunikacją w mediach. Co zrobić, gdy firmę dotknie kryzys w mediach, a dziennikarze zasypują trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Jakie działania podejmować, by uniknąć kryzysu w przyszłości? Na te i inne pytania odpowiedzą profesjonaliści, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych.

Podczas prelekcji praktycy podzielą się swoją wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trakcie sytuacji kryzysowych. Wśród prelegentów znajdują się m.in. Magdalena Szulc, Rzecznik Prasowy i Kierownik Komunikacji w firmie UBER, Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijki i organizator wydarzeń sportowych czy Adam Burak z Agencji BLUE Warszawa, były Dyrektor Marketingu i Komunikacji LOTOS SA.

O tym, jak z kryzysem medialnym radzi sobie służba mundurowa, opowie insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji, natomiast o tajnikach kryzysu w komunikacji wewnętrznej odpowiedzą Iwona Walczak oraz Dominika Lenkowska-Piechocka z firmy Skanska S.A. Magdalena Szulc z firmy UBER zaprezentuje uczestnikom Kongresu 5 praktycznych technik radzenia sobie z negatywnym cyklem informacji. Z pełną listą prelekcji można zapoznać się na stronie organizatora.

Czytaj także: Donald Trump chce podbijać kosmos

Cykl praktycznych warsztatów

Podczas drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations zorganizowane zostaną warsztaty praktyczne, które stały się już tradycyjnym elementem tego wydarzenia. Podczas tegorocznej edycji warsztaty zostaną podzielone na trzy bloki tematyczne, w ramach których zostaną poruszone takie zagadnienia jak symulacja sytuacji kryzysowych, analiza danych w służbie reputacji oraz trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Ważnym elementem Kongresu będzie również debata oksfordzka, w której poruszony zostanie temat badań wpływu.