Wprowadzenie usługi to pierwszy krok w kierunku realizacji strategii wspierania poprzez kanały elektroniczne rozwoju małego biznesu, realizowanej przez Bank Millennium. W ramach usługi możliwe jest otwarcie konta Mój Biznes wraz z kartą debetową do konta.

Czytaj także: Szwajcarskie firmy inwestują w Polskę

Dla kogo nowa usługa?

Mogą z niej skorzystać klienci posiadający dostęp do systemu bankowości internetowej Millenet dla użytkowników indywidualnych, prowadzący małą firmę lub jednoosobową działalność gospodarczą. Po zalogowaniu do Millenetu, wystarczy wybrać opcję założenia konta firmowego i wpisać numer NIP, a pozostałe dane firmy podstawią się same. Konto zakładane jest po podpisaniu umowy kodem SMS i dostępne natychmiast po zakończeniu procesu.

Klient może przełączyć się automatycznie do systemu bankowości internetowej dla firm i poruszać się swobodnie między tymi systemami, bez potrzeby dodatkowego logowania. Cały proces, jak wszystkie inne w kanałach elektronicznych Banku Millennium, został zaprojektowany zgodnie z najlepszymi praktykami UX.

Czytaj także: uTorrent stał się niebezpieczny

Konto założone w sekundy

Wdrażając kolejne usługi kierujemy się przede wszystkim wygodą klienta. Taki jest też nowy proces zakładania konta firmowego – prosty i intuicyjny. Dzięki integracji systemu bankowego z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej (CEIDG) większość danych firmy wpisywana jest do systemu bankowego automatycznie – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

– Formalności po stronie klienta ograniczają się do minimum, a założenie konta zajmuje jedynie krótką chwilę. Mamy nadzieję, że przyczyni się to do ułatwienia stawiania pierwszych kroków przedsiębiorcom – dodaje.

Czytaj także: Bank Millennium musi zwrócić pieniądze klientom. Decyzja UOKiK