25 kwietnia 2019, 09:00:Kongres Profesjonalistów Public Relations - Bristol Tradition & Luxury Hotel, Mikołaja Kopernika 12, 35-069 Rzeszów

Kup teraz, zapłać później – usługa PayPo.pl

Dzięki PayPo nie musimy płacić od razu przy dokonywaniu zakupu.

Coraz więcej ludzi robi zakupy przez Internet, bez wychodzenia z domu. Dzięki usłudze PayPo.pl osoby ceniące sobie wygodę będą mogły robić zakupy online w jeszcze bardziej przyjemny sposób. Twórca fintechowego biznesu – Radosław Nawrocki, stworzył usługę z myślą o odroczonych płatnościach, które są coraz bardziej dostępne i popularne na rynku.

PayPo.pl umożliwia użytkownikom zamówienie rzeczy przez Internet i zapłatę za nie 21 dni po zakupie. Usługa zapewnia szybki, prosty, ale też bezpieczny model zapłaty za zakupy internetowe. Użytkownik nie musi się martwić, by pamiętać o zapłacie – PayPo.pl przypomni mu o tym z odpowiednim wyprzedzeniem za pośrednictwem maila lub telefonu.

Radosław Nawrocki – twórca biznesu, chcąc zbudować swoją pozycję w branży, postanowił współpracować z liderem rynkowym – Przelewy24. Dzięki temu rozwiązaniu PayPo.pl będzie miało dostęp do szerokiego grona odbiorców. Już w tym momencie podpisało umowy z pięcioma dużymi sklepami internetowymi, między innymi 5-10-15 i Top Secret.

Czytaj także: Nowa wersja eMaklera i aplikacja mobilna dostępne dla klientów mBanku

PayPo

Czy to bezpieczne?

W płatnościach online użytkownicy często zastanawiają się, czy nie niesie to za sobą ryzyka. PayPo.pl oferuje swoim użytkownikom pełne bezpieczeństwo. Firma nie prosi o login ani hasło do banku bądź danych kredytowych karty. Transakcje są szyfrowane i wykonywane za pośrednictwem zabezpieczonych serwerów. Użytkownik dostaje unikalny kod SMS, prosto na swój telefon, aby potwierdzić zamówienie.

Dodatkowym atutem serwisu jest możliwość otrzymania, a co za tym idzie sprawdzenia towaru przed zapłatą. Jeśli z jakichś nieznanych przyczyn towar jednak nie dojdzie do użytkownika, nie musi on za niego płacić – zapewnia to Gwarancja Ochrony Kupującego.

Czytaj także: Współpraca banków i fintechów a PSD2