Partner serwisu Visa dla biznesu

LeaseLink ma już 20 tysięcy klientów

Łukasz Piechowiak
Łukasz Piechowiak
#e-commerce
Opublikowano: 18 lutego 2019, 19:02 Aktualizacja: 7 maja 2019, 15:37

Z usług LeaseLink korzysta juz 20 tys. klientów. To ogromny sukces tego polskiego fintechu, który świadczy unikatową na skalę globalną usługę leasingu online.

Polski Fintech LeaseLink zadebiutował na platformie Mintos

Firmę LeaseLink śledzimy w zasadzie od momentu jej powstania. Rzadko się zdarza, by fintech z polskim rodowodem rozwijał się tak dynamicznie będąc nie tylko liderem, ale także pionierem w obszarze, w którym operuje.

Leasing to usługa finansowa znana i lubiana na polskim rynku, ale jej sprzedaż i oferowanie online ogranicza się w zasadzie do wypełnienia formularza z prośbą o kontakt z agentem. LeaseLink zaproponował coś nowego – otóż ich produkt polega na tym, że leasing jest oferowany jako metoda płatności w e-commerce (firma nie zajmuje się leasingiem samochodowym).

Leasing jako metoda płatności

Nie jest to najtańsza forma finansowania zakupów przez przedsiębiorców, ale ma swoje niewątpliwe zalety wynikające z natury prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Przedsiębiorca może np. wieczorem siedząc w fotelu wybrać potrzebne w jego warsztacie narzędzie, wybrać LeaseLink jako metodę płatności i zamknąć cały proces zakupu w parę chwil. Przy tym nie traci czasu, a przedstawiona oferta leasingu jest tą, którą klient faktycznie otrzyma.

Czy 20 tysięcy klientów to dużo? Tak, to jest dużo. Mówimy tu o faktycznie prowadzących działalność przedsiębiorcach, którzy „pracują na portfelu”, a nie liczbie pobrań aplikacji czy otwartych kontach, na których saldo oscyluje w granicach 0 zł.

W Polsce mamy ponad 1 mln przedsiębiorców, z czego większość nie zdaje sobie sprawy, że może wziąć w leasing nie tylko samochód, ale także komputery, aparaty, narzędzia, czy meble biurowe z Ikei. Finansując się leasingiem online w zasadzie nie muszą angażować całego swojego kapitału, który mogą przeznaczyć na rozwój. Ponadto uzyskują korzyści podatkowe.

Usługa dostępna jest u ponad 2,5 tys. merchantów (głównie sklepy internetowe i stacjonarne np, Allegro, Saturn, Media Markt, RTV Euro AGD, OleOle!).


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

leaselink-ma-juz-20-tysiecy-klientow