Legia Warszawa od kilku miesięcy zapowiadała stworzenie dedykowanej dla kibiców aplikacji mobilnej, która docelowo za sprawą Legia Login ma być fundamentem infrastruktury obsługi kibica – od przeglądania treści video, po logowanie w systemie biletowym, w sklepie z pamiątkami czy w programach lojalnościowych.

Login Legii do wszystkiego

Aplikacja Legii dostępna jest na Androida i Apple. Posiadacze iOS powinni skorzystać z  bezpośredniego linka, gdyż na razie nie można znaleźć apki Legii w AppStore za pomocą wyszukiwarki. Jest też problem z użytkownikami przebywającymi za granicą (m.in. na Wyspach Brytyjskich).

Za pośrednictwem aplikacji mobilnej Legii będzie można oglądać także mecze sparingowe na żywo. Zarejestrowani użytkownicy dostają pierwszeństwo w dostępie do większości treści video. Niestety, na razie w aplikacji nie kupimy biletów – apka odsyła na stronę Legii.

Kibice nie są analogowi – większość oczekuje digitalizacji, która ułatwia życie. Aplikacje mobilne mogą przełożyć się na wzrost lojalności, a tym samym – za pośrednictwem funkcji i treści, które oferują – stać się nowym kanałem przychodów dla klubów sportowych (jeśli kibice zaakceptują reklamy, co wcale nie jest takie oczywiste). Zakup biletu czy pamiątki online to podstawowe oczekiwania, ale to nie jedyne możliwości. O tym jak technologie zmieniają świat sportu możecie posłuchać w podcaście Ryanem McCumberem, założycielem i CEO firmy SportsTech.ai, z którym rozmawiał Jarosław Handke.