23 listopada 2017, 09:00:IT w Administracji GigaCon - Hotel Courtyard, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, Polska

Lubicie konferencje? Wypróbujcie Tickerence

Rozwój technologii w ostatnich latach jest szybszy niż kiedykolwiek. Spróbujmy przypomnieć sobie wygląd starych, klasycznych komórek, tych z początków pierwszej dekady XXI wieku. W niczym nie przypominały one dzisiejszych smartfonów i z całą pewnością można powiedzieć, że to nie koniec zmian. Jeszcze kilkanaście lat temu posiadanie komórki było rzadkością, a sam przedmiot traktowało się jak luksusowy gadżet dostępny dla nielicznych. Jednak czy dziś ktoś wyobraża sobie funkcjonowanie bez telefonu komórkowego?

Przyzwyczailiśmy się do bycia w stałym kontakcie – dzwonienia i wysyłania SMS-ów. Nie bez znaczenia pozostaje także rozwój Internetu – nie służy on już jedynie do zdobywania wiedzy i dzielenia się nią. Co tu dużo mówić: przenieśliśmy życie do Sieci. Komunikujemy się za jej pomocą z rodziną i przyjaciółmi, czytamy książki i oglądamy filmy, spędzamy wolny czas, robimy zakupy, pracujemy i uczymy się. A większość z tych czynności wykonujemy w biegu, dość często za pomocą, jakże by inaczej, telefonu.

Mówiąc o użytkownikach smartfonów, nie chodzi jedynie o młodych ludziach w przedziale wiekowym 15-30, ale także o 40- i 50-latkach. To doskonała grupa odbiorców dla aplikacji mobilnych – statystycznie spędzamy ok. 2 godziny korzystając z Internetu w smartfonie, i to niekoniecznie przeglądając strony, ale także używając aplikacji. W naszym kraju w roku 2013 sięgało po nie 46% osób posiadających smartfony, dziś jest to ponad 60%.

Zapewne sam masz w swoim telefonie kilka aplikacji, które, choć najprawdopodobniej nie niezbędne, to zdecydowanie ułatwiają życie. Dzięki nim możesz zamówić taksówkę, kupić bilet do kina, wybrać jedzenie z ulubionej restauracji – a to wszystko przy pomocy jednego kliknięcia. Przyzwyczailiśmy się do spersonalizowanych rozwiązań, sprawnej komunikacji z przyjaciółmi i stałego dostępu do informacji. Dlaczego więc nie rozszerzyć tych udogodnień i zastosować je nie tylko w sferze prywatnej, ale także zawodowej.

Nie wszyscy są gotowi na IoT. Przed Polską sporo pracy

Tickerence – ułatwi odnalezienie się w świecie pełnym konferencji

Aplikacja Tickerence ułatwi odnalezienie się pośród dziesiątek konferencji.
Wychodząc naprzeciw problemom z jakimi stykają się organizatorzy konferencji jak i ich uczestnicy m.in. skomplikowany proces zakupu biletów, kolejki przy rejestracji, drukowane wejściówki, które tak bardzo lubią się gubić, skrypty szkoleniowe, które trudno odnaleźć między innymi plikami na komputerze, albo, te w formie papierowej, na które nie ma już miejsca w szufladach. Podczas planowania kolejnego wydarzenia, zaczęliśmy zadawać sobie pytanie, jak można wyeliminować problemy i ułatwić życie obu stronom.

Polski startup rewolucjonizuje logowanie. Nigdy więcej haseł dzięki Cyberus Labs
Tak właśnie powstał Tickerence – pierwsza w Polsce aplikacja mobilna przyjazna organizatorom i uczestnikom konferencji. Przygotowaliśmy dostęp do najważniejszych biznesowych wydarzeń w jednym miejscu. Wystarczy ściągnąć aplikację na swojego smartfona, zalogować się i… gotowe – od teraz wszystkie bilety, materiały szkoleniowe, informacje dotyczące konferencji oraz przyszłych wydarzeń będziesz mieć zawsze pod ręką. Przekonaj się, jakie to proste!

Robisz wiele eventów masz większe potrzeby jako organizator? Sprawdź, w czym pomoże Ci Tickerence:

  • automatyczna wysyłka faktur do uczestników po zakupie biletu,
  • automatyczna wysyłka biletów,
  • aplikacja mobilna dla uczestników konferencji,
  • aplikacja mobilna dla organizatora do obsługi konferencji (szybki proces rejestracji),
  • dedykowana strona www wydarzenia,
  • wsparcie marketingowe Twojego eventu,
  • szkolenia marketingowe dla organizatorów.

Stale podnosisz swoje kwalifikacje? Sprawdź, w czym pomoże Ci Tickerence:

  • stały dostęp do najważniejszych informacji dotyczących konferencji,
  • powiadomienia o nowych szkoleniach,
  • specjalne rabaty i promocje,
  • materiały szkoleniowe dostępne w przejrzystym panelu,
  • zakup biletu za pomocą smartfona,
  • przechowywanie biletów na serwerze.
[informacja zewnętrzna]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone