W programie Priceless Specials udział biorą 74 marki detaliczne, a zakupy nagradzane punktami można realizować w 4 500 punktach sprzedaży oraz 20 sklepach internetowych. Program swoim zasięgiem obejmuje już 19 kategorii zakupowych, a dodatkowo punkty są naliczane za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne opłacone na terenie Polski.

Empik w gronie sześciu nowych partnerów Mastercard

W programie honorowane są transakcje kartami Mastercard, które zostały zapisane do programu. Uczestniczy w nim już 13 banków, a do ich grona dołączył w tym roku bank Citi Handlowy. Teraz nowe marki (Empik, Mohito, North Fish, Homla, Tailor’s Club i mytaxi) dołączyły do innych popularnych sieci handlowych będących partnerem programu, takich jak m.in. Carrefour, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD czy Cinema City.

Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy. Program wyróżnia również szybka gratyfikacja, np. przy wybranych ofertach za zakupy o wartości 300 PLN można otrzymać bilety do kina o wartości 100 PLN.

Mastercard kończy 2018 rok mocnymi akcentami. Najistotniejszym z nich jest podpisanie umowy z operatorem BLIKA – Polskim Standardem Płatności. Dzięki współpracy BLIKIEM będzie można płacić zbliżeniowo i to na całym świecie – w każdym terminalu akceptującym transakcje zbliżeniowe. Nowe funkcje pojawią się już na początku drugiej połowy 2019 roku. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.