21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Mastercard udostępnił swoim klientom katalog rekomendowanych dostawców cyfrowych rozwiązań płatniczych

uPaid znalazł się w gronie kilkudziesięciu partnerów Mastercard, który otworzył katalog dostawców oferujących rozwiązania płatności cyfrowych.

Płatności elektroniczne są coraz powszechniejsze, dlatego Mastercard, wraz ze swoimi partnerami biznesowymi, rozwija bardziej otwarte, połączone oraz bezpieczne środowisko współpracy w tym segmencie rynku. Firma poinformowała właśnie o udostępnieniu katalogu dostawców (Digital Vendor Directory), oferujących rozwiązania do płatności cyfrowych. W gronie kilkudziesięciu partnerów znalazł się m.in. polski uPaid.

Zestawienie powstało, aby pomóc klientom Mastercard odnaleźć dostawców, którzy mogą łatwo i szybko pomóc im wprowadzić rozwiązania m.in. do tokenizacji kart płatniczych, a także – we współpracy z wybranym usługodawcą – wdrożyć własne portfele elektroniczne na bazie Masterpass. Na liście znajdują się zarówno globalni, jak i lokalni dostawcy. Katalog zawiera również informacje na temat oferty każdego z nich oraz zasięgu ich działania.

Dodatkowo każdemu partnerowi Mastercard przypisano poziom usług – standardowy, złoty lub platynowy – który odzwierciedla jego gotowość do integracji z usługami Masterpass i Mastercard Digital Enablement Service (MDES). W katalogu znajduje się obecnie 28 dostawców o poziomie złotym lub platynowym, w tym: uPaid (poziom złoty), AEVI, equensWorldline, Giesecke & Devrient, Netcetera, Payair Technologies (poziom platynowy), Sparkling18 i Ximedes. „Jesteśmy dumni, że uPaid znalazł się w czołówce najbardziej innowacyjnych dostawców portfeli cyfrowych Masterpass i NFC na świecie.

Duże zainteresowanie rynkiem płatniczym w Polsce

Obecnie prowadzimy już kilkanaście wdrożeń w Polsce, w Europie i na Bliskim Wschodzie, co potwierdza duże zainteresowanie innowacyjnymi technologiami Mastercard. Dzięki doświadczeniom zdobytym na bardzo innowacyjnym polskim rynku płatniczym jesteśmy w stanie konkurować z dużymi firmami z Niemiec, Szwajcarii czy USA i wdrażać projekty na całym świecie” – mówi Krzysztof Drzyzga, prezes zarządu uPaid.

Klienci firmy Mastercard mają dostęp do katalogu Digital Vendor Directory w ramach swojego konta Mastercard Connect. Mastercard zakłada, że katalog dostawców oferujących płatności elektroniczne powiększy się w 2017 r. w miarę napływu nowych partnerów obsługujących większą liczbę rynków. Firma planuje rozbudować katalog jeszcze w tym roku, aby mogła z niego korzystać większa liczba klientów.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone