23 listopada 2017, 09:00:IT w Administracji GigaCon - Hotel Courtyard, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, Polska

mBank po raz 6 wygrywa w plebiscycie Złoty Bankier

Uwaga! mBank ostrzega przed wirusem na smartfonach.

W tym roku po raz kolejny statuetka „bankowego Oscara” powędrowała do mBanku. Patrząc na wszystkie edycje na przestrzeni lat widać ewidentną dominację jednej instytucji. mBank zdobył też wyróżnienia za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa.

Statuetki Złoty Bankier wręczane są od ośmiu lat przez portal Bankier.pl i dziennik Puls Biznesu. Od 2010 roku tylko Alior Bank (2013) i ING Bank Śląski (2016) były w stanie odebrać palmę pierwszeństwa mBankowi.

W 8 podejściach bank zwyciężył aż 6 razy. Można zatem stwierdzić, że Złoty Bankier stał się trofeum prawie na wyłączność dla mBanku.

Czytaj także: FinTech na ratunek marihuanie

Złoty Bankier na wyłączność dla mBanku?

Nagroda przyznawana jest na podstawie badania „mystery client” Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Firmy te sprawdziły jakość obsługi w placówkach bankowych i kanałach zdalnych. Audytorzy odwiedzili 1050 placówek, ponad 600 razy zadzwonili do call center i wysłali ponad 600 pytań, korzystając z formularzy on-line. Testowali też bankowe serwisy internetowe i mobilne.

– Podczas ubiegłorocznej gali, odbierając nagrodę za drugie miejsce obiecałem, że w przyszłym roku  zawalczymy o tytuł lidera. Staraliśmy się i będziemy się starali dalej, by obsługa klienta – bez względu na to czy rozmawia z nami w placówce, na czacie czy w mediach społecznościowych – zawsze była na najwyższym poziomie. Zgodnie z nową strategią mBanku, deklarujemy „Pomagać. Nie wkurzać. Zachwycać… Gdziekolwiek” – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

W konkursie Złoty Bankier banki poddawana są też audytowi bezpieczeństwa systemów internetowych i mobilnych. Zabezpieczenia testowali eksperci z Securing i Obserwatorium.biz. mBank zyskał ich uznanie, zdobywając po raz drugi z rzędu wyróżnienie dla najbezpieczniejszych instytucji finansowych na rynku. Został dodatkowo doceniony za działania edukacyjne w zakresie bezpieczeństwa – pionierską kampanię „Nie robisz tego w realu, nie rób tego w sieci” i nowy, bezpieczny sposób autoryzacji transakcji internetowych – mobilną autoryzację.

[mBank/RT]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone