21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

To też było do przewidzenia. WOŚP ma już nowego partnera i jest nim…

14 stycznia 2018 roku odbędzie się 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fundacja WOŚP pozyskiwać będzie środki na zakup sprzętu ratującego zdrowie i życie dzieci na oddziałach noworodkowych w całej Polsce. Po raz pierwszy obsługę finansową zbiórki oraz całorocznej działalności Fundacji zapewni mBank – nowy sponsor Finału WOŚP.

Wczoraj portal Cashless opublikował informacje, że Bank Pekao S.A nie będzie już sponsorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzisiaj fundacja Jerzego Owsiaka ogłosiła, że ma już nowego partnera i został nim mBank.

Oświadczenie w sprawie rozwiązania współpracy przesłał także Bank Pekao S.A. Z treści oświadczenia wynika, że to spółka Złoty Melon zwróciła się do Pekao z inicjatywą rozwiązania umowy sponsoringowej. Jednocześnie Pekao dodaje, że dalej jest „zobowiązany do umowy darowizny na rzecz Fundacji WOŚP wspierającej potrzeby polskich szpitali i będzie to czynił na tym samym poziomie finansowym zgodnie z obowiązującą umową”.

mBank nowym sponsorem WOŚP

– Najważniejszą dla nas rolą banku jest zapewnienie bezpieczeństwa przechowywanych w nim pieniędzy – powiedział Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP. – Przez ostatnie 25 lat czuliśmy to bezpieczeństwo. Przyszedł jednak czas, kiedy postanowiliśmy znaleźć bank, który razem z nami będzie obsługiwał naszą styczniową zbiórkę pieniędzy oraz całoroczne działania Orkiestry w sposób nowoczesny, z zastosowaniem wszystkich możliwości technologicznych rozwijających wyobraźnię, kreatywność i aktywność naszych darczyńców. Postanowiliśmy znaleźć partnera, który chciałby dodać do swojej standardowej działalności powiew świeżości, wyobraźni i nowych form kontaktu, zwłaszcza z młodymi ludźmi. To wszystko znaleźliśmy w mBanku – banku wizjonerskim, który jest w stanie podjąć każde wyzwanie będące istotą współpracy z taką Fundacją, jak nasza. Nigdy nie stoimy w miejscu, lubimy zmiany i cieszymy się ze wszystkich nowych technologii, które jeszcze bardziej pozwalają być z młodymi ludźmi – dodał Jerzy Owsiak.

Czytaj także: Rekordowe płatności kartami podczas 25. Finału WOŚP

Fundacja WOŚP w ciągu 25 lat działalności zebrała i wydała na sprzęt medyczny ponad 825 mln złotych

Na co dzień Fundacja korzysta z nowoczesnych produktów bankowych, które pozwalają zarządzać finansami bez ponoszenia ryzyka. Dzięki indywidualnie wynegocjowanym warunkom obsługi bankowej Fundacja może szczycić się maksymalną skutecznością w operowaniu środkami finansowymi. Dzięki temu każda złotówka przekazania Fundacji na jej działalność statutową oraz na wsparcie celów prowadzonych zbiórek wykorzystana jest bardzo efektywnie. Dziś sprzęt medyczny z serduszkiem WOŚP obecny jest we wszystkich szpitalach, w których leczone są dzieci i stanowi na wielu oddziałach podstawę nowoczesnego wyposażenia.

Czytaj także: Kolejne firmy z sektora finansowego wspierają WOŚP

– Miło nam dołączyć do grona sponsorów Finału WOŚP. Cieszymy się, że wspólnie z Fundacją będziemy grać dla dobra nas wszystkich. Wierzę, że stworzymy nową jakość w zakresie zbierania pieniędzy i dysponowania nimi. Współpraca z WOŚP to duże wyzwanie, któremu zamierzamy sprostać zgodnie z hasłem określającym strategię mBanku: Pomagać, nie wkurzać, zachwycać…, gdziekolwiek – powiedział Cezary Stypułkowski, Prezes mBanku.

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje Finał WOŚP – zbiórkę pieniędzy mającą na celu wsparcie systemu opieki zdrowotnej w Polsce. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny.

Czytaj także: Wielowalutowa karta debetowa od Visy i mBanku

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w finansach. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Zarówno dla klientów indywidualnych, jak i największych korporacji. Jest czwartym pod względem aktywów bankiem w Polsce, obsługującym ponad 5,5 mln klientów – zarówno w Polsce, skąd się wywodzi, jak również w Czechach i na Słowacji. Od 1992 roku notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

/mBank/WS

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone