mBank rozpoczyna proces unowocześniania serwisu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych i MSP (nie dotyczy serwisu mBank CompanyNet dla klientów korporacyjnych). Wszystkie nowości bank będzie wprowadzać stopniowo.
Jak wygląda nowy serwis mBanku?
Inauguracją jest odświeżenie kolorystyki serwisu – w końcu liczy się pierwsze wrażenie. Od teraz strony będą składać się z białych teł z odcieniami szarości, przełamanych czerwonymi akcentami w postaci przycisków akcji. Dzięki temu serwis będzie bardziej stonowany. Klienci zobaczą nowe tło 20 maja br., a już teraz otrzymują informacje na ten temat.
Odświeżona bankowość on-line ma być łatwa w obsłudze, a sam system bardziej elastyczny. Dzięki temu użytkownicy zyskają możliwość lepszego dopasowania go do własnych potrzeb.
Przeprojektowując serwis, bank postawił w roli ekspertów… swoich klientów. Przez ponad rok zbierał od nich oceny i informacje na temat tego, co jest dla nich ważne w bankowości internetowej, jak oceniają obecny serwis i w jaki sposób chcieliby korzystać z niego przyszłości. Dodatkowo, dzięki specjalnej opcji „Oceń nas”, klienci mogli zostawić swój komentarz od razu w sekcji, która była dla nich istotna. Zespół pracujący nad unowocześnieniem serwisu przeanalizował 100 tys. ocen i komentarzy, spędzając nad tym projektem łącznie ponad 11 tys. godzin.
Kolejne zmiany w serwisie zostaną zaprezentowane w wakacje.
mBank/RT