Kopiowanie kodu BLIK to pozornie niewielka zmiana, ale ułatwi ona korzystanie z aplikacji wielu klientom. mBank zaznacza, że na to wdrożenie czekała znaczna grupa użytkowników. Od teraz nie trzeba już zapamiętywać i przepisywać wygenerowanego kodu BLIK – wystarczy go skopiować. Wcześniej mBank wprowadził między innymi prośbę o przelew BLIK.

Co nowego w mBanku?

mBank postanowił także odświeżyć swój serwis transakcyjny – to kolejna zmiana po tej z grudnia zeszłego roku (o czym pisaliśmy w podlinkowany tekście). W komunikacie czytamy, że uproszczono całe menu, a wszystkie istotne informacje mają być dobrze widoczne. Na pulpicie klient zobaczy swoje konta, a także ma do wyboru trzy zakładki: Płatności, Finanse i Pomoc.

Z poziomu zakładki Płatności można wykonać przelew (jednorazowy, własny, podatkowy, do ZUS, w Polsce i UE oraz zagraniczny), a także sprawdzić historię operacji i zaplanowane płatności. Zakładka pozwala również na dodanie nowego odbiorcy do swojej listy płatności, zarządzanie swoim budżetem oraz korzystanie z wymiany walut online.

Jeśli chodzi o zakładkę Finanse, to tutaj użytkownik może sprawdzić szczegóły rachunków lub otworzyć nowe konto dla siebie i swojej firmy. W tym miejscu zmienimy także limity, zastrzeżemy lub zlecimy inną dyspozycję na swoich kartach oraz będziemy zarządzać kredytami, oszczędnościami, ubezpieczeniami, czy inwestycjami.

Ostatnia zakładka Pomoc to miejsce, gdzie zmienimy swoje dane lub złożymy dowolną dyspozycję. Tutaj sprawdzimy także wiadomości, zmienimy telekod lub inne ustawienia swojego serwisu transakcyjnego, porozmawiamy z mBankiem (między innymi na czacie), czy sprawdzimy oprocentowanie lokat lub znajdziemy inne interesujące nas dokumenty.