– Zapowiadałem, że będę na Mistrzostwach Świata FIFA 2018 w Rosji – teraz Visa pomaga mi i kibicom na całym świecie włączyć się do akcji – powiedział Zlatan Ibrahimović, były reprezentant Szwecji, a obecnie zawodnik Los Angeles Galaxy.

Czy to w drodze na mecz, czy podczas oglądania go w domu, szybkie i łatwe płatności Visa pozwolą kibicom uchwycić każdy moment Mistrzostw Świata 2018 FIFA. W samej Rosji kibice spędzą mniej czasu w kolejkach, a więcej na śledzeniu boiskowych wydarzeń dzięki ponad 3,5 tys. terminali płatniczych w punktach sprzedaży oraz 1 tys. mobilnych przedstawicieli wyposażonych w innowacyjne rozwiązania płatnicze, m.in. umożliwiające dokonywanie płatności zbliżeniowych. Z kolei fani w domach będą mogli emocjonować się otoczką meczową widzianą oczami Zlatana, mającego dostęp za kulisy mundialu, dzięki Visa.

Bez gotówki od pierwszego gwizdka aż po mecz finałowy

Visa jest wyłącznym dostawcą usług płatniczych na wszystkich stadionach, gdzie akceptowane są płatności bezgotówkowe w trakcie Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji. Na terenie obiektów kibice mogą płacić zbliżeniowymi kartami debetowymi i kredytowymi Visa, a także korzystać z mobilnych płatności zbliżeniowych. Visa daje również kibicom w Rosji możliwość nabycia innowacyjnych produktów pozwalających na szybkie i łatwe dokonywanie płatności bezgotówkowych:

  • 6,5 tys. obrączek płatniczych;
  • 30 tys. opasek płatniczych;
  • pamiątkowe, zbliżeniowe karty przedpłacone Visa.

Aby być na bieżąco z działaniami Visa związanymi z Mistrzostwami Świata FIFA, można włączyć się do dyskusji pod hashtagiem #PayLikeZlatan, dołączyć do Visa na @Visapl i do 31 mln osób obserwujących Zlatana na Instagramie (@iamzlatanibrahimovic).

Zlatan i influencerzy kontra FOMO na Mistrzostwach Świata FIFA

Zlatan i influencerzy - Visa i Mistrzostwa Świata w Rosji

Kampania Visa zatytułowana „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018” udokumentuje powrót Zlatana na Mistrzostwa Świata, a jego działania uwidocznią wygodę, jaką zapewniają płatności zbliżeniowe. W trakcie Mistrzostw Świata w Rosji, Visa i Zlatan pomogą kibicom pokonać strach przed przegapieniem czegoś ważnego (z ang. FOMO – Fear of Missing Out), pozwalając im zajrzeć za kulisy tego największego wydarzenia sportowego na świecie. Wyłącznie dzięki Visa będą mieli wstęp na środek boiska i na rozgrzewki piłkarzy przed meczami.

W zapewnieniu tego, żeby żaden kibic nie przegapił niczego ważnego, pomogą Zlatanowi najpopularniejsi influencerzy na świecie. Visa po raz pierwszy łączy siły z pięcioma takimi postaciami ze świata piłki nożnej, stylu życia i mody z Niemiec (freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Vasilieva). Będą oni integralną częścią globalnej kampanii marketingowej Visa. Pojawią się w stworzonych w ramach kampanii filmikach, pokazując milionom swoich fanów, że dzięki innowacyjnym rozwiązaniom płatniczym Visa i ekskluzywnemu dostępowi do turnieju, kibice mogą być na bieżąco przez cały czas.

Nakręcona przez nagradzanych reżyserów z grupy Traktor kreatywna kampania Visa towarzyszy Zlatanowi w powrocie na Mistrzostwa Świata FIFA. Przygotowana globalnie i sfilmowana w Wielkiej Brytanii, łączy ponad 20 spotów i filmików społecznościowych. Kampania będzie obecna w telewizji, kanałach cyfrowych, materiałach wideo, druku, mediach społecznościowych i na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna).

Visa/RT