Rok 2017 upłynął dla Movie Games przede wszystkim pod znakiem wytężonej pracy. Dwie premiery, znacząca rozbudowa struktur wewnętrznych, a także otwarcie nowego oddziału w Katowicach. Zaangażowanie i ciężka praca w ubiegłym roku przyniosła jednak Movie Games S.A. imponujące efekty w postaci pojawienia się nowego inwestora.

Czytaj także: Polacy tworzą aplikację dla niewidomych studentów

Nowy inwestor w Movie Games

– Obserwowałem rozwój Movie Games praktycznie od dnia powstania Spółki. W sektorze technologii i gier komputerowych dostrzegam ogromny, wciąż niewykorzystany, potencjał biznesowy. Wierzę, że autorski model działania Movie Games może pozwolić na dynamiczny rozwój Spółki na skalę globalną – zdradza Łukasz Tomasik, nowy akcjonariusz Movie Games, który portfolio swoich inwestycji budował dotychczas w obszarze sektora nieruchomości i projektów medycznych.

Zarząd Movie Games S.A. ogłosił również  rozpoczęcie współpracy z Domem Maklerskim Navigator, której celem jest realizacja planu upublicznienia Spółki w 2018 roku.

– Po szczegółowej analizie rynku oraz licznych spotkaniach z instytucjami finansowymi zdecydowaliśmy się na wybór Domu Maklerskiego Navigator jako partnera w tym procesie. Przekonało nas nie tylko doświadczenie i zaangażowanie, ale również zaproponowana innowacyjna strategia przedstawienia naszej Spółki przy planowanym upublicznieniu. Jednocześnie, cieszymy się z zainteresowania inwestorów naszą spółką. Traktujemy to jako dodatkową motywację – ujawnia Mateusz Wcześniak, wiceprezes Movie Games S.A.

Dom Maklerski Navigator pośredniczył także przy przejęciu spółki Tempo Finanse przez Bociana. Więcej na temat tej transakcji można przeczytać tutaj – Pierwsza taka transakcja na rynku firm pożyczkowych. Bocian przejmuje Tempo Finanse.

Czytaj także: Rekordowa zbiórka Polaków na Kickstarterze

303 Squadron: Battle of Britain

Pierwszy kwartał roku 2018 to jednak nie tylko działania związane z planowanym wejściem na giełdę, ale również nieustające prace nad bieżącymi produkcjami i nowymi projektami.

– Uruchomiliśmy kampanię Kickstarter dla gry 303 Squadron:Battle of Britain i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej przebiegu – osiągnęliśmy cel zbiórki w 98 godzin zamiast zakładanych 40 dni – teraz zależy nam na osiągnięciu jak najlepszego łącznego wyniku. Dodatkowo, w najbliższych miesiącach przewidujemy premierę wyczekiwanej przez fanów gry Lust for Darkness. Wkrótce ujawnimy także cztery nowe gry, w tym jedną, będącą największą pośród naszych dotychczasowych projektów, z którą wiążemy znaczne oczekiwania – mówi Aleksy Uchański, prezes Movie Games S.A.