17 kwietnia 2018, 09:00:IoT Poland Show - Centrum Targowo-Kongresowe, Marsa 56c, 04-242 Warszawa, Polska

Morizon.pl stał się największym serwisem nieruchomościowym w Polsce

Rusza wyścig o przyszłoroczne Mieszkanie dla Młodych (MdM)

Morizon został nowym liderem rynku serwisów ogłoszeń nieruchomości pod względem liczby ogłoszeń. W lipcu na Morizon.pl można było znaleźć 709 tys. ogłoszeń z Polski, dzięki czemu serwis wyprzedził dotychczasowego lidera w tej kategorii – Otodom.pl, który miał 704 tys. ogłoszeń.

Grupa Morizon rozwija projekt budowy platformy OneStopShop dla rynku nieruchomości. Ekosystem będzie oferował kompleksowe usługi na przestrzeni całego procesu zakupu nieruchomości – od wyszukania, poprzez finansowanie i dokonanie transakcji.

Czytaj także: Credit Agricole uruchamia czatbota KrEdytka

Morizon wyprzedził serwis Otodom.pl

– Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy portal Morizon.pl i umacniamy naszą pozycję rynkową. Zdobycie pierwszego miejsca pod względem ogłoszeń nieruchomości z Polski to dowód na skuteczność tych działań i zwieńczenie jednego z etapów drogi rozwoju. Kolejnym naszym celem jest umocnienie przewagi oraz wzrost liczby użytkowników. – powiedział Jarosław Święcicki, prezes Morizon S.A.

Grupa Morizon umacnia swoją pozycję rynkową m.in. poprzez rozwój oferty i rozbudowywanie serwisu nieruchomości. Celem Grupy jest oferowanie kompleksowych usług związanych z transakcjami na rynku nieruchomości poprzez platformę OneStopShop.

– Serwis ogłoszeń nieruchomości jest filarem platformy OneStopShop. Dzięki silnej pozycji w tym obszarze, możemy zaoferować użytkownikom również finansowanie, a docelowo kompleksowy zestaw usług związanych z zakupem mieszkania. W najbliższym okresie będziemy dalej rozwijać serwis nieruchomościowy, wprowadzać nowe technologiczne rozwiązania, w tym z zakresu sztucznej inteligencji czy wirtualnej rzeczywistości. – dodał Jarosław Święcicki.

5 lipca Morizon zadebiutował na Głównym Rynku GPW. Przejście z NewConnect na GPW połączone było z ofertą publiczną nowych akcji. Środki finansowe pozyskane dzięki emisji akcji zostaną przeznaczone na realizację strategii budowy OneStopShop, zwiększenie liczby użytkowników oraz rozwój zasobów IT.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone