Grupa Morizon rozwija projekt budowy platformy OneStopShop dla rynku nieruchomości. Ekosystem będzie oferował kompleksowe usługi na przestrzeni całego procesu zakupu nieruchomości – od wyszukania, poprzez finansowanie i dokonanie transakcji.

Czytaj także: Credit Agricole uruchamia czatbota KrEdytka

Morizon wyprzedził serwis Otodom.pl

– Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy portal Morizon.pl i umacniamy naszą pozycję rynkową. Zdobycie pierwszego miejsca pod względem ogłoszeń nieruchomości z Polski to dowód na skuteczność tych działań i zwieńczenie jednego z etapów drogi rozwoju. Kolejnym naszym celem jest umocnienie przewagi oraz wzrost liczby użytkowników. – powiedział Jarosław Święcicki, prezes Morizon S.A.

Grupa Morizon umacnia swoją pozycję rynkową m.in. poprzez rozwój oferty i rozbudowywanie serwisu nieruchomości. Celem Grupy jest oferowanie kompleksowych usług związanych z transakcjami na rynku nieruchomości poprzez platformę OneStopShop.

– Serwis ogłoszeń nieruchomości jest filarem platformy OneStopShop. Dzięki silnej pozycji w tym obszarze, możemy zaoferować użytkownikom również finansowanie, a docelowo kompleksowy zestaw usług związanych z zakupem mieszkania. W najbliższym okresie będziemy dalej rozwijać serwis nieruchomościowy, wprowadzać nowe technologiczne rozwiązania, w tym z zakresu sztucznej inteligencji czy wirtualnej rzeczywistości. – dodał Jarosław Święcicki.

5 lipca Morizon zadebiutował na Głównym Rynku GPW. Przejście z NewConnect na GPW połączone było z ofertą publiczną nowych akcji. Środki finansowe pozyskane dzięki emisji akcji zostaną przeznaczone na realizację strategii budowy OneStopShop, zwiększenie liczby użytkowników oraz rozwój zasobów IT.