12 października 2017, 09:00:V edycja Marketing Progress - Kino Nowe Horyzonty, Kazimierza Wielkiego 19a-21, 50-077 Wrocław, Polska

Morizon pozyskał środki z emisji publicznej na budowę OneStopShop i przechodzi na GPW

Morizon pozyskał środki z emisji publicznej na budowę OneStopShop i przechodzi na GPW.

Morizon S.A., spółka technologiczno-finansowa, zostanie pierwszym polskim FinTechem notowanym na głównym rynku GPW. Środki pozyskane w ofercie publicznej pozwolą dokończyć budowę platformy OneStopShop integrującej wyszukiwanie, finansowanie i dokonywanie transakcji na rynku nieruchomościowym.

W ramach Oferty Publicznej zostanie zaoferowanych 3.361.362 akcji. Cena została ustalona na 1,50 zł za jedną akcję, co oznacza, że wartość oferty wyniesie 5 mln zł.

Czytaj także: Francuzi kupują licencję elektronicznej bankowości mBanku

Morizon będzie budował OneStopShop

– Podczas roadshow spotkaliśmy się z kilkudziesięcioma krajowymi inwestorami instytucjonalnymi, w tym z dużymi OFE i TFI. Wykazali oni duże zainteresowanie spółką i naszymi planami. Część z nich już zdecydowała się wejść do akcjonariatu, wielu deklarowało zainteresowanie dołączeniem na kolejnych etapach rozwoju. Pozyskany kapitał pozwali nam na realizację przyjętej strategii rozwoju i budowę platformy OneStopShop, co powinno przełożyć się na zdynamizowanie tempa rozwoju Grupy. – powiedział Jarosław Święcicki, prezes Morizon S.A.

Morizon S.A. jest kolejnym przykładem spółki, której rozwój jest związany z wykorzystaniem rynku kapitałowego. W 2011 roku zadebiutowała na rynku NewConnect, a teraz po sześciu latach dynamicznego rozwoju przejdzie na główny rynek GPW.

– Do naszego akcjonariatu dołączają nowi inwestorzy, zarówno indywidualni, jak i instytucjonalni. Dziękujemy im za zaufanie i dołożymy wszelkich starań, żeby mogli uznać swoją inwestycję za udaną. – zaznaczył prezes Morizon.

Środki finansowe pozyskane z emisji nowych akcji zostaną wykorzystane na dokończenie budowy platformy OneStopShop rynku nieruchomości, która będzie oferować kompleksowe usługi na przestrzeni całego procesu zakupu nieruchomości – od wyszukania, poprzez finansowanie i dokonanie transakcji.

Dzięki środkom z emisji będziemy mogli dokończyć budowę narzędzi służących do radykalnego przyspieszenia procesu kredytowego i tym samym wzmocnić naszą pozycję lidera technologicznego na rynku doradców kredytowych. Pozyskany kapitał pozwoli nam jeszcze lepiej przygotować się do wykorzystania rewolucyjnych zmian związanych z wchodzącą niedługo w życie dyrektywą PSD2 (Payment Service Directive 2) – dodał Michał Petters – członek zarządu FinPack S.A. z Grupy Morizon, odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań technologicznych w segmencie finansów.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone