Movie Games S.A. jest wydawcą i producentem gier z siedzibą w Warszawie. Promując projekt „Lust for Darkness”, Spółka postanowiła skorzystać z siły  globalnej platformy crowdfundingowej Kickstarter. Zakładany cel został osiągnięty w mniej, niż 42 godziny od startu kampanii. Ostateczny wynik to 661% celu!

Czytaj także: Ile startup musi oddać fiskusowi od zbiórki pieniędzy w sieci?

„Lust for Darkness” z ogromnym sukcesem na Kickstarterze

— Sukces „Lust for Darkness” jest dla nas jasnym sygnałem, że Kickstarter jest kapitalnym narzędziem marketingowym dla innowacyjnych, wyrazistych gier. Mamy liczne pomysły na takie gry, i z pewnością będziemy często korzystać z tej platformy — mówi Aleksy Uchański, CEO Movie Games S.A.

— Jednak tym, co najbardziej nas cieszy, jest społeczność, która utworzyła się wokół tytułu, jej zaangażowanie oraz pozytywny odbiór wydanego w trakcie kampanii demo gry. Daje nam to poczucie, iż znaczna liczba graczy czeka na Lust for Darkness. Uruchamiając kampanię na Kickstarterze spodziewaliśmy się dużego odzewu, ale ostateczny wynik przerósł nasze oczekiwania — dodaje.

— ‘’Lust for Darkness’’ spotkało się z niesamowicie pozytywnym odzewem, osiągnęliśmy osiem z dwunastu dodatkowych celów, czeka nas więc trochę ekscytującej, dodatkowej pracy— wyjaśnia Mateusz Wcześniak, wiceprezes Movie Games S.A.

— Sukces tytułu na platformie posiada co najmniej kilka wymiarów, z których za najważniejszy uznajemy potężne zainteresowanie wśród youtuberów, jak i mediów międzynarodowych oraz dużą i zaangażowaną społeczność. – dodaje.

Czytaj także: Poznajcie rynek e-sportu w Polsce

Nad „Lust for Darkness”, horrorem inspirowanym twórczością H.P. Lovecrafta i Zdzisława Beksińskiego, pracuje katowicki zespół wewnętrzny Movie Games S.A. – Movie Games Lunarium. Premiera gry przewidziana jest na I kwartał 2018 roku.