Nowością w stosunku do poprzedniego naboru jest możliwość zaadresowania wyzwań przygotowanych przez partnerów korporacyjnych. Zgłoszenia można przesyłać do 19 sierpnia za pomocą dedykowanego formularza. Wśród partnerów Warsaw Booster’19 znajdują się między innymi Santander Consumer Bank, Ciech, Rebels Valley, czy Legia Warszawa.

Warsaw Booster’19 – rusza kolejny nabór

Na zaproszenie do programu może liczyć tym razem 16 spółek lub przyszłych założycieli startupów. Wartością dodaną Warsaw Booster’19 jest umożliwienie uczestnikom bezpośredniego dostępu do konsultacji z przedstawicielami władz miasta. Dzięki temu mogą oni zaprezentować swoje rozwiązania i produkty oraz poznać warunki potencjalnej przyszłej współpracy. Analogicznie – odpowiedź na wyzwania korporacyjne może otworzyć startupom drzwi do współpracy z czołowymi przedsiębiorstwami działającymi w stolicy i całym kraju.

Najlepsi uczestnicy, poza możliwością zbudowania relacji biznesowych, otrzymają możliwość uczestniczenia w wybranych wydarzeniach zagranicznych, w najpełniejszym stopniu adresujących ich potrzeby rozwojowe. Na stronie wydarzenia czytamy, że udział w Warsaw Booster’19 mogą wziąć udział firmy (działające do 3 lat) oraz osoby fizyczne, chcące rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej. Inicjatywa jest skierowana również do przedstawicieli środowiska naukowego oraz programistycznego.

Pierwsza edycja tegorocznego Warsaw Booster odbyła się pod koniec lipca. Wyróżniono w niej startupy z zakresu smart city i zrównoważonego rozwoju – chodzi o takie firmy jak Smart Factror (zwycięzca), Vertigo i Ubrania do oddania. Z kolei w Warsaw Booster’18 zwyciężyły startupy Cashy i BillTech. Wyróżniono także takie firmy jak GameHR, czy Zweryfikujfirmę.pl.