Nowe rozwiązanie przyda się między innymi wtedy, gdy bankomat nie wypłacił nam pieniędzy, lub gdy suma wpłacona we wpłatomacie nie pojawiła się na naszym koncie. Reklamacje można składać także w przypadku kłopotów z płatnością kartą w Internecie.

Masz problem z kartą płatniczą? Reklamację złożysz na stronie mBanku

Chciałeś wypłacić gotówkę z bankomatu, ale z jakiegoś powodu to się nie udało? Saldo zmniejszyło się o niewypłaconą kwotę, a gotówki nie masz w portfelu? Minęły 4 godziny od wpłaty, a Ty nadal nie masz pieniędzy na koncie? Właśnie wtedy można złożyć reklamację za pośrednictwem strony mBanku.

W tym celu należy zabrać potwierdzenie z bankomatu/wpłatomatu o niezrealizowanej transakcji. To dowód, który potwierdza wszystkie dane transakcji. Jeśli maszyna nie wydrukowała potwierdzenia należy zapamiętać lub zanotować godzinę wypłaty/wpłaty i kwotę, którą chcieliśmy wypłacić/wpłacić. W takiej sytuacji konieczne będzie również zapisanie numeru bankomatu/wpłatomatu i jego lokalizacji.  Wszystkie zebrane informacje przydadzą się podczas składania reklamacji na stronie mBanku.

Jeśli chodzi o płatności kartą w Internecie, to reklamacja może przydać się wtedy, gdy w trakcie zakupów online nasza transakcja została odrzucona, a saldo pomimo tego saldo na koncie zmniejszyło się o wartość zakupów. W takiej sytuacji należy zachować potwierdzenie, że transakcja została odrzucona – przyda się ono w trakcie składania reklamacji.

Jak to zrobić? Na stronie mBanku dla klientów detalicznych należy znaleźć zakładkę „reklamacje”. Następnie wybieramy pole „Tutaj złożysz reklamacje”, po czym zostaniemy przekierowani do specjalnego wniosku. Należy go oczywiście wypełnić i przekazać do banku.

To kolejne nowości od mBanku. W marcu klienci mBanku otrzymali między innymi możliwość kopiowania kodu BLIK z poziomu bankowości elektronicznej. Dodatkowo bank zapowiedział odświeżenie serwisu transakcyjnego – chodzi o wzbogacenie go o nowe menu, bardziej przejrzyste menu.