18 listopada 2017, 09:00:LiveChat Hackathon #3 - LiveChat Software, al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, Polska

Nowa platforma sprzedażowa od Empik.com

Po wprowadzeniu nowego formatu sklepu stacjonarnego (Future Store) i całkowitej przebudowie sklepu internetowego, Empik uruchomił marketplace – to zupełnie nowa jakość w polskim biznesie. Od niedawna z doświadczenia oraz zasięgu trzeciego największego sklepu e-commerce w Polsce, mogą korzystać także inni sprzedawcy, powiększając przy tym bazę swoich klientów.

Według danych firmy badawczej Gemius, Empik znajduje się w czołówce polskich przedsiębiorstw
e-commerce. Empik ze sklepu internetowego posiadającego najszerszy asortyment z kategorii Kultura
i Rozrywka, stał się platformą sprzedażową oferującą produkty z różnych sektorów, takich jak Dom i Ogród, Elektronika, Dziecko czy Zdrowie i Uroda. Do marketplace może dołączyć każda firma, która wyznaje te same, najwyższe standardy obsługi klienta.

Czytaj także: Powstaje pierwsza polska wielokierunkowa bieżnia VR

Empik.com – miesięcznie prawie 10 mln użytkowników

marketplace_nowa platforma sprzedażowa Empik.com.

Partnerzy mogą liczyć nie tylko na sprzedaż za pośrednictwem strony Empik.com, którą miesięcznie odwiedza prawie 10 milionów użytkowników, a w ciągu dnia dochodzi nawet do 40 tysięcy zamówień, ale także na bezpośredni kontakt i indywidualną współpracę. Każdy Partner ma swojego opiekuna biznesowego, z którym ustala wszystkie szczegóły, promocje i dodatkowe aktywności. Platforma Empiku stawia na współpracę zarówno z mocnymi graczami na rynku sprzedaży, jak i mniejszymi sklepami, których oferta może poszerzyć i uzupełnić portfolio produktowe Empik.com. Najważniejszymi kryteriami podjęcia współpracy są wysoka jakość obsługi i atrakcyjność oferty partnera.

– Dzięki marketplace Partnerzy mogą skorzystać z ogromnego zasięgu naszego sklepu online, zyskać nowych klientów i wypromować własne produkty, zachowując przy tym autonomię. My oferujemy m.in. prosty
i przejrzysty model współpracy przy braku dodatkowych kosztów obsługi utrzymania oferty i reklamy – mówi Natalia Mikłuszka, Project Manager w Empik.com. Proponowany przez Empik system pozwala na szerokie
i bezkosztowe pokazanie oferty. Nie wprowadzono opłaty za prezentowanie produktów. Rozliczenia są dokonywane na podstawie prowizji od sprzedaży, którą  nalicza się dopiero w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia. Jeśli klient się rozmyśli, sprzedawca nie jest obciążany żadnymi kosztami.

– Współpraca z Empik.com jest dla nas logicznym krokiem w naszym rozwoju, a synergia z takim partnerem pozwala na budowanie wiarygodności na rynku – mówi Paweł Paszkowski, Dyrektor e-commerce bdsklep.pl. A Jakub Gierasimiuk – Prezes perfumerii Tagomago.pl dodaje

– Jest to dla nas świetny sposób dotarcia do klientów, którzy cenią sobie możliwość robienia zakupów w jednym miejscu. Przekłada się to bezpośrednio na wymierne wyniki finansowe, ale nie mniej ważne jest wzmocnienie wizerunku marki poprzez współpracę z tak dużym i znaczącym partnerem jak Empik.com. – dodaje Jakub Gierasimiuk – Prezes perfumerii Tagomago.pl.

Przedsiębiorca może zarządzać swoim sklepem oraz ofertą w Empik.com bezpośrednio i na każdym etapie – bez dodatkowych systemów informatycznych, dzięki czemu Partnerami mogą być także firmy nieprowadzące sprzedaży internetowej. – Jestem przekonany, że na Empik.com stworzyliśmy unikalne miejsce, gdzie klienci detaliczni znajdą najszerszą i najlepszą ofertę na rynku, a nasi Partnerzy mogą na prostych zasadach budować i rozwijać swoje biznesy – mówi Przemysław Orzechowski, Dyrektor Handlowy kategorii nieedytorialnych w Empik.com.

Empik pozyskał już do współpracy w ramach marketplace ponad 50 Partnerów, dzięki czemu liczba produktów dostępnych online wzrosła o 50 tysięcy. Do końca roku sam tylko katalog kategorii dziecięcej ma być rozbudowany do 100 tysięcy produktów.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone