Istnieje również możliwość zamówienia karty ogólnej bez wizerunku klubowego, a jedynie z piłkarską „ekstraklasową” ekspozycją. PKO BP jest głównym partnerem Ekstraklasy od sezonu 2018/19. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów.

Nowa #OficjalnaKartaEkstraklasy dla klientów PKO BP

Sponsorowanie krajowych lig piłki nożnej przez banki nie jest nowym zjawiskiem. W Hiszpanii sponsorem tytularnym najwyższej klasy rozgrywkowej jest Santander, a wcześniej to miano należało do banku BBVA. Z kolei w Anglii tamtejszy futbol od wielu lat aktywnie wspiera Barclays.

– Przez ostatni rok zbieraliśmy informacje o nowych sposobach włączania kibiców i naszych klientów w krwiobieg działania PKO BP i Ekstraklasy. Z nowymi, przerobionymi wizerunkami, karty mogą stać się jeszcze lepszą wizytówką każdego z kibiców. Pamiętajmy też, że posiadanie Oficjalnej Karty Ekstraklasy daje przepustkę do wielu nagród w konkursach odbywających się na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem – – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. Ekstraklasy i Gamingu PKO Banku Polskiego.

O jakie nagrody chodzi? Posiadacze karty mogą zasiadać na kanapie kibica – czyli w jednym z najatrakcyjniejszych punktów na stadionie, bardzo blisko linii boiska oraz brać udział w konkursach, w których nagrodami są koszulki meczowe. Największą nagrodą pozostaje jednak wyróżnienie, które pozwala tylko posiadaczowi Oficjalnej Karty Ekstraklasy na wręczenie trofeum najlepszemu zespołowi w kraju po 37. kolejce obecnego sezonu.