Bank Pekao umożliwił nam przetestowanie nowego PeoPay. Faktycznie interfejs aplikacji jest bardziej intuicyjny i korzysta się z niej całkiem przyjemnie. Zrezygnowano z menu w formie koła, co wydaje się krokiem w dobrym kierunku. Przy okazji sprawdziliśmy jak działa zakładanie konta na selfie w Banku Pekao. Cały proces trwa około dziesięciu minut i wystarczy mieć przy sobie dowód osobisty i smartfona. Wypełniamy wniosek, wykonujemy zdjęcia dowodu oraz selfie i gotowe.

Nowa wersja aplikacji PeoPay od Banku Pekao

Nowa wersja aplikacji PeoPay od Banku Pekao

W nowym PeoPay użytkownicy sprawdzą stan konta jeszcze przed zalogowaniem, a po wejściu w aplikację uzyskają dostęp do wszystkich posiadanych produktów oraz usług oferowanych przez bank. Nowa wersja bankowości mobilnej Pekao to także intuicyjny wygląd historii operacji wraz z analizą finansową, która ułatwi klientom kontrolę wydatków. Użytkownicy będą mogli także w prosty sposób skontaktować się z doradcą już z poziomu strony głównej, a dostęp do kodu BLIK będzie jeszcze łatwiejszy niż dotychczas.

Nowa aplikacja PeoPay umożliwia również zakładanie konta na selfie zarówno klientom indywidualnym, jak i firmowym. Ponadto, posiadacze kilku rachunków w Pekao mają teraz możliwość przełączać się między swoimi kontami i zarządzać nimi z poziomu jednej aplikacji. W PeoPay w łatwy sposób można zlecić przelew na dowolny rachunek, dokonać wszystkich niezbędnych płatności, doładować telefon, zapłacić zbliżeniowo telefonem, a także założyć lokatę.

W informacji prasowej czytamy, że z aplikacji PeoPay korzysta już ponad 1,7 mln aktywnych użytkowników. Tylko w I kwartale 2020 roku zainstalowało ją aż 130 tys. osób. Ponad 25 proc. klientów banku używa PeoPay do codziennego bankowania.