18 listopada 2017, 09:00:LiveChat Hackathon #3 - LiveChat Software, al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, Polska

Nowe samoobsługowe terminale dla oddziałów bankowych

NCR, globalny lider w zakresie zintegrowanych rozwiązań dla instytucji finansowych, zaprezentował nowe terminale NCR Self Serv 19 Print i NCR SelfServ 19 Select, które mają na celu usprawnić dotychczasową obsługę klientów w placówkach bankowych. Urządzenia zostały stworzone z myślą o zachowaniu wysokiego komfortu użytkowania i wzornictwa przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Terminale są dostępne w Polsce.

Terminale z linii NCR SelfServ 19 pozwalają na przekształcenie oddziału bankowego w nowoczesne centrum usługowe. Wykorzystane technologie i materiały zapewniają wysoką jakość obsługi klientów i spełniają ich oczekiwania w zakresie realizacji transakcji.

Czytaj także: Czy roboty na pewno są już gotowe na bycie bankierami?

Bez wyjmowania karty…

Źródło: ncrpolska.pl
Źródło:
ncr.com

Dzięki nim klienci oddziałów będą mogli całkowicie bezpiecznie skorzystać z wszystkich funkcji terminalu bez wyjmowania karty z portfela, skanowania czy też przesyłania formularzy przelewów transferowych lub skanowanie kodów QR. Natomiast zainstalowane w terminalach kamery, zintegrowane z systemem pozwalają w każdej chwili połączyć się z konsultantem, który udzieli wsparcia i odpowie na pytania.

 Terminale z jednej strony podnoszą komfort konsumentów, z drugiej optymalizują koszty funkcjonowania placówek bankowych – zmniejszają koszty obsługi gotówki oraz obsługi klientów, obniżają niezbędne zaangażowanie personelu w realizację operacji, ponieważ personel banku angażuje się tylko wtedy, gdy jest potrzebny.

Dodatkowo nowe rozwiązania NCR SelfServ 19 podnoszą wydajność operacyjną urządzenia dzięki zainstalowanemu czujnikowi papieru, który na bieżąco informuje o nadchodzącej potrzebie załadowania.

[informacja zewnętrzna]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone