Nowości w aplikacji mobilnej PeoPay

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Fintech
Opublikowano: 8 stycznia 2018, 12:20 Aktualizacja: 24 lutego 2019, 19:04

Bank Pekao S.A. wciąż rozwija aplikację bankowości mobilnej PeoPay. Wśród nowości pozwalających lepiej zarządzać inwestycjami i domowym budżetem znalazł się kalendarz płatności oraz dostęp do informacji o posiadanych rachunkach maklerskich.

Wśród nowych funkcji znalazł się przydatny w planowaniu wydatków – kalendarz płatności. Dzięki niemu, klient w łatwy sposób sprawdzi jakie rachunki (zlecenia stałe) ma do zapłacenia w najbliższym czasie i ile pieniędzy będzie potrzebował. Po wybraniu w menu ikonki „kalendarz płatności”, na jednym ekranie zobaczy w jakich terminach płaci za czynsz, prąd, gaz czy spłaca kartę, a także kwoty poszczególnych wydatków i ich sumę w miesiącu czy innym wybranym okresie.

Na początku października Bank Pekao zaprezentował odświeżoną wersję swojej aplikacji mobilnej. Była to pierwsza aplikacja w kraju, która wykorzystuje biometrię do potwierdzania transakcji, pozwala na płacenie za granicą w obcej walucie oraz umożliwia płatność za zakupy internetowe bezpośrednio w telefonie. Więcej o nowym PeoPay można przeczytać tutaj – Nowa aplikacja Banku Pekao. Poznajcie odświeżone PeoPay.

Czytaj także: Bank Pekao finansuje startupy

Co nowego w PeoPay?

Kolejną nowością jest dostęp do informacji o posiadanych rachunkach inwestycyjnych w Domu Maklerskim Pekao. Teraz, poprzez aplikację PeoPay, klient w przejrzysty sposób uzyska podstawowe informacje o rachunkach inwestycyjnych (m.in. dacie otwarcia, właścicielach i pełnomocnikach oraz statusie posiadanych usług), przejrzy posiadane aktywa na rynku polskim i rynkach zagranicznych (w podziale na grupy instrumentów wraz z ich wyceną), oraz będzie mieć dostęp do szczegółowych informacji dotyczących posiadanych instrumentów finansowych. W aplikacji zleci również przelanie środków z lub na rachunek inwestycyjny. Dodatkowo, część transakcyjna została uzupełniona o możliwość wykonywania przelewów zagranicznych.

–  Nieustannie rozwijamy aplikację bankowości mobilnej, dodając nowe funkcje, których klienci potrzebują, chociaż może nie używają na co dzień. Trzymamy się obranego kierunku – chcemy, aby aplikacja PeoPay nie traciła na nowoczesności. Dlatego nadal będziemy rozmawiać z naszymi klientami i pytać ich czego potrzebują – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności Banku Pekao S.A.

PeoPay jest pierwszą aplikacją w kraju, która wykorzystuje biometrię, w zależności od modelu smartfonu – odcisk palca, bądź Face ID do potwierdzania transakcji, pozwala na płacenie za granicą w obcej walucie oraz umożliwia płacenie za zakupy internetowe bezpośrednio w telefonie.

Aplikacja jest dostępna na telefony z systemami Android i IOS. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla użytkowników smartfonów opartych o system Android z technologią NFC.  PeoPay jest dostępna zarówno dla klientów detalicznych jak i mikro firm.

[Bank Pekao/RT]


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

nowosci-aplikacji-mobilnej-peopay