Tymczasowa blokada karty i nowe wersje językowe w GOmobile

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Fintech
Opublikowano: 27 lipca 2018, 11:26 Aktualizacja: 10 maja 2019, 15:57

BGŻ BNP Paribas udostępnił klientom kolejne nowości w aplikacji GOmobile. Zmiany dotyczą m.in. wprowadzenia opcji tymczasowego blokowania karty, wnioskowania o kredyt gotówkowy czy przelewów z karty kredytowej.

Możliwość zastrzeżenia karty ułatwia życie osobom, które są przekonane, że np. ją zgubiły. W przypadku kradzieży bądź zgubienia plastiku konieczne jest jego zastrzeżenie, którego nie można cofnąć. Często jednak po upływie czasu karta odnajduje się, a klient – choć jej nie stracił – czeka na wydanie nowej.

Tymczasowa blokada karty i nowe wersje językowe

Od teraz BGŻ BNP Paribas wprowadza możliwość tymczasowej blokady karty, co uniemożliwia wykonywanie transakcji. W aplikacji GOmobile klient ma możliwość odblokowania karty w dowolnym momencie. 

Z myślą o rosnącej grupie obywateli Ukrainy pracujących i mieszkających w Polsce, bank BGŻ BNP Paribas udostępnił aplikację mobilną GOmobile w języku ukraińskim i rosyjskim. Dodatkowo, klienci otrzymali możliwość dostosowania języka z poziomu ustawień aplikacji, niezależnie od języka systemowego telefonu.

Przelewy z karty kredytowej

Użytkownicy aplikacji mobilnej BGŻ BNP Paribas mają również możliwość wykonywania przelewów z karty kredytowej z poziomu aplikacji. To udogodnienie przydaje się w sytuacji, gdy klient nie posiada żadnych środków na koncie, a jest zmuszony wykonać przelew lub wypłacić gotówkę.

Przelew z karty kredytowej w aplikacji GOmobile polega na przekazaniu środków z limitu karty kredytowej na inne konto. Wystarczy wówczas w formularzu przelewu wybrać kartę kredytową jako źródło pieniądza. Funkcjonalność dostępna jest dla użytkowników telefonów z systemem Andriod i już niedługo także w iOS.

Produkty banku bez wychodzenia z domu

Użytkownicy, którzy są zainteresowani produktami banku mają możliwość zawnioskowania np. o kredyt gotówkowy z poziomu aplikacji. Następnie konsultant kontaktuje się z klientem w celu doprecyzowania oferty.

Ponadto, bank wprowadził dodatkowe udogodnienia do aplikacji GOmobile na podstawie opinii użytkowników. Od teraz klienci posiadający telefon z systemem Android mają możliwość szybkiego oraz bezpiecznego wylogowania się z aplikacji. Dodatkowo, użytkownicy nie muszą już ręcznie wyszukiwać odbiorców przelewów oraz przepisywać danych do przelewów. Wystarczy, że klient zacznie wpisywać dane odbiorcy, a aplikacja automatycznie zasugeruje szablon lub listę szablonów do wyboru.

BGŻ BNP Paribas/RT


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

nowosci-w-aplikacji-gomobile-tymczasowa-blokada-karty-i-nowe-wersje-jezykowe