Nowe iPKO biznes zostało udostępnione już pierwszym klientom i będzie stopniowo przekazywane kolejnym. Pierwszą widoczną zmianą jest nowa strona logowania, z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci obrazka bezpieczeństwa.

Czytaj także: KNF ostrzega przed ICO – to wysoce ryzykowne

Nowe iPKO nie tylko w Polsce

Ważnym elementem jest elastyczność serwisu.  Już dzisiaj jest on dostępny w dwóch wersjach językowych i będzie oferowany nie tylko w Polsce, ale również w oddziałach czeskim i niemieckim.  Jedną z nowości jest również udostępnienie łatwego integrowania danych dla grup kapitałowych, które prowadzą działalność na tych rynkach.

Dodatkowe możliwości zarządzania firmowymi finansami daje nowa aplikacja iPKO biznes, która pozwala na dostęp do rachunków z każdego miejsca na świecie oraz zawiera token. Udostępnia również wiele przydatnych funkcji dla kadry zarządzającej, np. podpisywanie zleceń.

Nowa odsłona serwisu transakcyjnego oraz wdrożenie aplikacji mobilnej to odpowiedź między innymi na oczekiwania i sugestie naszych klientów. Dodane funkcje usprawnią też wymianę informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – mówi Mariusz Dąbrowski, Dyrektor Biura Produktów Transakcyjnych.

Serwis został przygotowany w nowej szacie graficznej, która jest spójna z pozostałymi serwisami banku i dzięki temu zapewnia użytkownikom jednakowe doświadczenie zarówno w ofercie dla klientów indywidualnych, jak i firmowych. iPKO biznes jest dostępne w polskiej i angielskiej, a wkrótce również w niemieckiej wersji językowej.

Dla klientów rozliczających się w walutach obcych PKO Bank Polski umożliwia ponadto wymianę walut online za pośrednictwem iPKO dealer – profesjonalnej platformy skierowanej do przedsiębiorstw dokonujących rozliczeń w walutach obcych. Internetowy kantor dla firm jest dostępny w dni robocze od godz. 7 do 23.

Czytaj także: Siemens wkracza na rynek leasingu online. Pomoże mu w tym polski fintech

Nowe iPKO biznes to przede wszystkim:

  • dostęp on-line do aktualnych informacji finansowych firmy,
  • personalizacja wyświetlanych informacji, zestawień, filtrów, importu i eksportu danych,
  • wymiana informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – eksport i import danych,
  • aplikacja mobilna iPKO biznes, która zawiera również token,
  • odświeżona szata graficzna dostosowana do serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego.

Wraz z udostępnieniem nowego serwisu w 7 miastach organizowane są spotkania z klientami, na których prowadzone są szkolenia z cyberbezpieczeństwa i prezentowane nowe funkcje serwisu. To już kolejny cykl szkoleń, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród pracowników firm i instytucji.

W serwisie iPKO biznes obsługiwane są największe spółki z branż ubezpieczeniowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, paliwowej oraz niemal wszystkie największe jednostki samorządu terytorialnego. Przez system wykonywanych jest ponad 500 tys. przelewów dziennie, korzysta z niego blisko 40 tys.  klientów instytucjonalnych, co przekłada się na niemal 200 tys. użytkowników.