​Rozwiązanie wFirma.pl pozwala na wysyłanie faktur do kontrahentów w mailu wraz z przyciskiem do natychmiastowej płatności za fakturę.

Blue Media buduje przewagę serwisów do fakturowania

Odbiorca wiadomości po kliknięciu w treści maila przycisku „Zapłać”, trafia do serwisu płatności. Po wybraniu dogodnej metody płatności, jest przekierowywany do strony transakcyjnej banku lub BLIK. Po zalogowaniu, wszystkie informacje dotyczące płatności za fakturę będą już automatycznie uzupełnione. Po dokonaniu płatności, do faktury automatycznie zostanie dodana płatność i zmieni się status faktury na rozliczoną.

– Płatności w linku czy w SMS-ie są rozwiązaniem dość powszechnie stosowanym na rynku ecommerce. Z naszego doświadczenia wyniesionego ze współpracy ze sklepami internetowymi wynika, że oferowanie odsyłacza do płatności w linku nie tylko zwiększa konwersję sprzedaży, ale i przyspiesza otrzymanie należności – wyjaśnia Dawid Adamczyk, Regional Sales Director w Blue Media.

Aby włączyć link szybkich płatności z Blue Media do wystawianej faktury przychodowej, musi ona spełniać kilka warunków. Nie może być wystawiona na kwotę wyższą niż 5000 zł brutto (wynika to z przepisów prawa) oraz być w walucie PLN. Dodatkowo klient wFirma.pl musi mieć uzupełniony w systemie numer swojego konta bankowego.

– Analogiczne rozwiązanie pozwala naszym kontrahentom opłacać faktury kosztowe. To bardzo wygodne, w szczególności uwzględniając, że dla płatnika liczy się również szybkość i bezpieczeństwo płatności. W rozwiązaniu Blue Media nic nie trzeba kopiować, przepisywać i zlecać. Podjęta współpraca pozwoliła w uproszczonym procesie uruchomić tę usługę dla wszystkich naszych klientów – mówi Andrzej Lazarowicz, Prezes Zarządu wFirma.pl.

Kolejną nowością jest możliwość regulowania zobowiązań z tytułu podatku i płatności ZUS. Tutaj również płatności można dokonać z poziomu panelu wFirma.pl. Kontrahent w wyliczonej przez serwis wysokości podatku dokonuje uregulowania należności trzema kliknięciami – bank, login, hasło. I gotowe.

BlueMedia/RT