21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Nowy system wnioskowy w PKO Bank Polski. Zmianę odczują klienci?

Prawie miliard złotych zysku PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski wdrożył nowy system do zarządzania wnioskami elektronicznymi przygotowany przez poznańską firmę Consdata, specjalizującą się w rozwiązaniach dla sektora finansowego.

Umożliwi to bankowi szybsze przygotowywanie wniosków i łatwe wprowadzanie w nich zmian. Zmianę powinni odczuć pozytywnie również klienci banku.

Czytaj także: Innowacyjny długopis cyfrowy w oddziałach PKO Banku Polskiego

Współpraca Consdata i PKO Bank Polski

Nowy system oparty jest o platformę Eximee Consdaty, czyli narzędzie pozwalające na kompleksowe zarządzanie tworzeniem, publikacją, zmianami i archiwizacją wszelkich dyspozycji, formularzy i wniosków elektronicznych.

Pierwszym typem wniosków przygotowanym dla PKO Bank Polski na platformie są wnioski o ROR. Wnioski zostały udostępnione w dniu 2 listopada i można je już zobaczyć online na stronie banku. Trwają prace nad uruchomieniem wersji mobilnej. Pierwszy wniosek został przygotowany przez Consdatę, docelowo bank będzie korzystał z platformy samodzielnie.

Na potrzeby banku firma IT przygotowała dedykowane komponenty mające uczynić formularze bardziej atrakcyjne wizualnie i wygodniejsze do wypełniania przez klienta. Przykładowo, w nowych wnioskach kartę wybierzemy z karuzelki, a preferowaną godzinę dostawy umowy przez kuriera wskażemy klikając na ikonkę.

Dzięki wdrożeniu w PKO Bank Polski platforma Eximee umacnia się na pozycji lidera rozwiązań wnioskowych stosowanych przez banki w Polsce. Z narzędzia Consdaty korzystają aktywnie również mBank i BZ WBK. Aż 7 banków skorzystało z narzędzia Consdaty przy wdrożeniu wniosków programu „Rodzina 500 plus”, w tym m.in. Eurobank, Credit Agricole, Bank SGB, Bank BPS.

[Consdata/RT]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone