Nowy terminal do płatności samoobsługowych od Worldline i SIX Payment Services

Fintek
Fintek
#Fintech#Płatności
Opublikowano: 28 października 2019, 15:35 Aktualizacja: 28 października 2019, 15:36

Worldline oraz SIX Payment Services wprowadzają na polski rynek nowy, kompleksowy terminal do płatności samoobsługowych – VALINA. W ramach jednego dotykowego ekranu, urządzenie pozwala przeprowadzać bezpieczne i błyskawiczne transakcje, a także łączy się z zewnętrznymi aplikacjami, np. lojalnościowymi. Otwiera to całkowicie nowe możliwości na rynku maszyn vendingowych, automatów biletowych i innych autonomicznych punktów.

VALINA to pierwszy samoobsługowy terminal płatniczy „all-in-one”, który zamiast z modułów, tj. czytników kart oraz klawiatury, składa się z zaledwie jednego urządzenia. Jednocześnie pozwala na realizację elektronicznych transakcji, zarówno dotykowych, jak i zabezpieczonych kodem PIN.

Urządzenie spełnia również wymogi obowiązującej od 14 września 2019 roku dyrektywy PSD2, umożliwiając tzw. silne uwierzytelnienie klienta. W wybranych przypadkach, zależnych od metody płatności, terminal poprosi płacącego o autoryzację, np. za pomocą kodu PIN.

Wielofunkcyjny punkt sprzedaży

Urządzenie oparte jest o system Android, co pozwala na rozszerzenie jego funkcjonalności, także o aplikacje niezwiązane z transakcjami płatniczymi, np. obsługujące proces zakupu czy kupony rabatowe. VALINA może być wielofunkcyjnym ekranem, umożliwiającym wybór jednego lub wielu produktów, ich personalizację, płatność, a następnie realizację zamówienia. Zdaniem twórców urządzenie, które można określić mianem wielofunkcyjnego punktu sprzedaży.

Dystrybutorem terminala na polskim rynku jest SIX Payment Services, spółka przejęta przez Worldline w grudniu ubiegłego roku.

 


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

nowy-terminal-do-platnosci-samoobslugowych-od-worldline-i-six-payment-services