Grono ponad 100 sklepów w obszarze fashion umożliwiających odroczone płatności PayPo powiększy się tym samym o wspomnianych sześć podmiotów. Łącznie usługa płatnicza polskiego fintechu jest już dostępna w ponad 1 tys. e-sklepów. Do teraz z odroczonych płatności PayPo skorzystało już ponad 250 tys. konsumentów, a z każdym miesięciem klientów szybko przybywa – czytamy w komunikacie.

Odroczone płatności na fali wznoszącej

Dzięki współpracy z MIG odroczone płatności PayPo pojawiły się w takich sklepach jak sizeer.pl, symbiosis.com.pl, timberland.pl, galeriamarek.pl, 50style.pl i butysportowe.pl. Najbardziej rozpoznawalne firmy współpracuje z PayPo to Allegro, Answear, Media Markt, 4F, Decathlon, Media Expert, Wojas, 5.10.15, Tous oraz Leroy Merlin.

Szacuje się, że w 2019 r. sprzedaż internetowa w Polsce wyniosła ok. 50 mld zł. Wg ekspertów wrocławskiej Unity Group w tym roku jej wartość może się co najmniej podwoić. Na dynamicznym wzroście polskiego e-commerce zyskuje też segment elektronicznych płatności, w tym płatności odroczone, które w Polsce są od niedawna, ale już przyjęły się bardzo dobrze. Ale również w tym obszarze nadrabiamy zaległości do zachodnich krajów – gdy w Europie Zachodniej udział odroczonych płatności w transakcjach internetowych wynosi 15-30%, w Polsce z tej metody płatności korzystało w ubiegłym roku tylko 7% – czytamy w komunikacie.

Wszystkich zainteresowanych tą tematyką zachęcamy do zapoznania się z naszym tekstem, w którym przedstawiamy ofertę największych dostawców odroczonych płatności działających w Polsce.