Oficjalny start rebrandingu nastąpi już dziś wieczorem, a przez weekend bank zmieni wizualizację swoich placówek, bankowości internetowej i mobilnej. To właśnie wtedy użytkownicy będą mogli zaktualizować swoją aplikację BZWBK24, która po aktualizacji zmieni nazwę na Santander mobile.

Santander Bank Polska – rebranding rusza w weekend. Co to oznacza dla klientów?

W związku z tym od dzisiaj od godziny 23.30 do soboty do godziny 12 ma nastąpić przerwa aktualizacyjna. Niedostępna będzie bankowość internetowa i mobilna oraz strona informacyjna. Prace serwisowe nie wpłyną na płatności kartami i działanie bankomatów, chociaż bank zaznacza, że z uwagi na konieczność dostosowania ekranów w bankomatach do nowych wymagań, mogą występować chwilowe przerwy w pracy poszczególnych urządzeń.

Co ważne, sam rebranding nie utrudni życia klientom. Wszystkie umowy pozostają w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmieniają się również numery rachunków bankowych, terminy ważności kart, numery PIN czy hasła do usług bankowości internetowej i mobilnej.

Przy okazji zmiany marki bank przypomina o bezpieczeństwie. W ostatnich tygodniach w sklepie Google Play pojawiło się kilka fałszywych aplikacji, podszywających się pod oprogramowanie BZ WBK. W związku z tym Santander Bank Polska przypomina, że po rebrandingu nie trzeba instalować nowej aplikacji z Google Play, a wystarczy zaktualizować tą obecną.

Jeżeli jednak z jakiegoś powodu użytkownik będzie musiał zainstalować nową aplikację ze sklepu Play, to warto dokładnie przyjrzeć się opiniom o programie, sprawdzić wydawcę i dokładną nazwę aplikacji. W sklepie nowa apka może być oznaczona jako Santander z dopiskiem „PL” na swoim logo. Więcej o nowej aplikacji Santander mobile i serwisie transakcyjnym można przeczytać tutaj.