Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone w Polsce, które pozwala na natychmiastową, równoległą digitalizację drukowanych kuponów i dostęp do nich poprzez aplikację lub stronę mobilną. Dotychczas aplikacja mobilna Payback została pobrana 1,3 miliona razy.

Payback Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Uczestnicy programu mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Punkty można oczywiści wymieniać na nagrody.

Czytaj także: Jak poprawić jakość Internetu? Brytyjczycy mają pomysł

Cyfrowe kupony punktowe od BP w aplikacji Payback

Payback kupony mobilne i cyfrowe na stacjach BP

– Na przestrzeni ostatnich lat zaszły ogromne zmiany wśród polskich konsumentów w zakresie sposobów oraz częstotliwości korzystania z urządzeń i aplikacji mobilnych. Smartfony zaczęły zastępować komputery i stały się jednym z przedmiotów, które zawsze mamy przy sobie. Aktywnie wykorzystujemy je do pozyskiwania informacji, robienia zakupów, rozrywki czy płacenia. Rozwijanie, więc nowych funkcjonalności w aplikacji mobilnej Payback jest naszą odpowiedzią na ten trend – mówi Tomasz Głos, Classic Business Director Payback Polska.

– Także nasze obserwacje pokazują, że wykorzystanie kuponów przez użytkowników aplikacji mobilnej Payback jest o blisko 100% większe, niż poprzez stronę internetową. Wynika to z tego, że użytkownicy mają je zawsze przy sobie w telefonie i korzystają z nich, kiedy ich potrzebują, dzięki czemu podejmują szybsze decyzje zakupowe – dodaje.

– W BP kierujemy się potrzebami naszych klientów, a dbanie o ich komfort jest naszym priorytetem. Zauważyliśmy, że część kierowców, którzy na naszych stacjach zbierają punkty Payback, chętnie korzysta z aplikacji mobilnej Programu. Postanowiliśmy, więc ułatwić im zarządzanie kuponami punktowymi, umieszczając w aplikacji mobilnej ich wirtualne wersje. Dzięki temu zbieranie punktów będzie jeszcze prostsze i szybsze – mówi Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP w Polsce.

Czytaj także: Startuje nowy serwis Idea Banku. Czy to koniec papierowych faktur?

Kierowcy o nowej funkcjonalności aplikacji Payback przygotowanej dla BP zostaną poinformowani za pomocą materiałów POS na stacjach BP, postów sponsorowanych na profilach obu marek na Facebooku, jak również reklamy w Internecie. Start kampanii jest planowany na luty 2018 roku.